הדרך הנכונה לעשות כסף מהשקעות

הדרך הנכונה לעשות כסף מהשקעות

0 Comments



אני משתמש בטכניקות ושיטות שונות כדי לעשות כסף. אבל אני מוכרח לומר שעד כה הטכניקה הזאת הכניסה לי יותר כסף מכל שאר הטכניקות. ליתר דיוק תוך ארבעה חודשים הרווחתי סכום יפה של 18,000 ש''ח. וזה נקי לאחר ניכוי מס וניכוי דמי ניהול. יחד עם זאת זוהי הטכניקה המסוכנת ביותר, כך שחשוב לי להכניס הערת אזהרה במאמר זה*

לעשות כסף מהבורסה
איך לעשות כסף מהשקעות פיננסיות
 אני זוכר היטב כשהייתי ילד אבא שלי הזהיר אותי מכמה דברים. תמיד הוא אמר לעולם אל תחתום ערבות לאף אחד על משכנתא, ולעולם אל תשים כסף בבורסה. לגבי החלק הראשון של המשפט הוא אכן צדק. הוא כל כך צדק עד שהשיטה הזאת להחתים ערבים על משכנתא עברה מן העולם, וזה כבר לא קיים היום. לגבי החלק השני של המשפט, אני לא בטוח שהוא צדק. שנים ארוכות שמרתי מרחק בטוח משוק ההון ולא הייתי מוכן לשמוע על השקעה במניות או בתיק השקעות,(קולו של אבי הדהד מספיק חזק ברקע) עד ששמעתי מספר הרצאות של כלכלנים מאוד חכמים וגורואים להעצמה אישית שכן המליצו על זה, והסבירו כיצד ניתן לעשות כסף וכיצד ליצור  הכנסה נוספת מהשקעות. אחד הדברים שאני זוכר הוא שבהרצאה של טוני רובינס הוא אמר משפט חזק מאוד, משפט בעל עוצמה, שנחקק היטב בזכרוני. הוא אמר שלעולם אל תניח להפסד בבורסה לגרום לך לומר שלעולם לא תשקיע יותר בשוק ההון.

כאשר סוף כל סוף החלטתי להיכנס לשוק ההון, ולהשקיע, כדי ליהנות סוף כל סוף מעשיית כסף קל, לרוע מזלי זה היה בשנת 2007 קצת לפני המשבר הכלכלי הגדול של 2008. בהתחלה הרווחתי כסף, אבל אז התחילו המפולות. עוד הספקתי לשנות את תיק ההשקעות למשהו יותר סולידי, וסה''כ יצאתי בנזק של כחמשת אלפים שקלים.

בחודש יולי 2009 הבנתי שיש כאן הזדמנות, שוק ההון שספג מהלומה קשה ב 2008, מתאושש ב – 2009. השקעתי בתיק השקעות שכלל 80% מניות (מהארץ ומחו''ל). תוך 4 חודשים בלבד, הרווחתי סכום של 18,000 שקלים, נקי לאחר ניכויי מס ודמי ניהול. אחד הכללים החשובים ביותר בהשקעה בשוק ההון הוא לדעת שאתה לא מרוויח ולא מפסיד דבר עד שאתה מממש את תיק ההשקעות. כלומר, אם משה השקיע 10,000 ש''ח והוא רואה כעבור מספר חודשים בתיק ההשקעות שלו, 12,500 ש''ח, זה עדיין לא אומר שמשה הרוויח 2,500 ש''ח. זה אולי אומר שעל הנייר יש למשה רווח של 2,500 ש''ח. בפועל בשוק תנודתי תוך זמן קצר הסכום יכול לרדת. משה יאמר הרווחתי 2,500 ש''ח כאשר יפדה את ההשקעה ויעביר אותה אל הבנק. (הסכום בפועל יהיה קצת פחות מ 2,500 רווח, מכיוון שעל הסכום הזה צריך לשלם מס ודמי ניהול.) 
                           
אנשים רבים פתחו בבנק חשבון להשקעות והתחילו לעשות כסף משוק ההון. אחת הדרכים הטובות לעשות לך הכנסה נוספת היא ללמוד את הנושא.  אז אם אתה רציני לגבי לעשות כסף משוק ההון אתה בהחלט יכול ללמוד את זה בצורה מסודרת. קיימות כיום סדנאות טובות בחינם.  נצל את ההזדמנות והירשם לאחת מהסדנאות הללו זה ישתלם מכיוון שהידע הזה ילווה אותך לכל החיים. דרך נוספת היא להשקיע באמצעות גוף השקעות רציני שמתמחה בשון ההון.


* אין במאמר זה משום המלצה לקניה או מכירה ספציפית של ניירות ערך, מניות, אופ', חוזים וכדומה, תמיד יש להיוועץ עם יועץ השקעות מוסמך



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.