איך לעשות כסף באינטרנט מצילום פשוט

איך לעשות כסף באינטרנט מצילום פשוט

2 Comments
-->
כסף כסף איך לעשות כסף




מאמר זה פורסם לראשונה ב 2010 וכעת עודכן לגרסת 2015

איך לעשות כסף מצילום פשוט? האם זה בכלל אפשרי?
בהחלט כן! וזוהי גם אחת הדרכים לעשות כסף באינטרנט. כל אחד מצלם תמונות. בוודאי יש לכם מכשיר טלפון נייד שמשולבת בו מצלמה דיגיטלית באיכות גבוהה. רצוי 12 מגה-פיקסל.

הידעתם שאתם יכולים לעשות כסף מתמונות שאתם מצלמים? אחד הדברים שאני אוהב לעשות הוא לחפש בדרכי אובייקטים לצילום. אני עושה את זה בדרך לעבודה, בדרך לקניות ולסידורים. ובעצם לכל מקום שאליו אני מגיע. זה יכול להיות פרח יפה בדרך, שקיעה מרהיבה, מנופים גדולים באתר בנייה, נוף מקסים או כל דבר אחד שעשוי להיראות מעניין. יש כאלה שמצלמים מאכלים, יש אנשים שמצלמים בעלי חיים ויש כאלה שמצלמים מבנים בתים ובניינים. זה לא משנה מה, תתחילו לצלם.

לעשות כסף מצילוםאני פשוט שולף את הסמארטפון שלי שהוא גם מצלמה ומצלם כמה תמונות. היתרון הוא שזה משתלב באופן חלק נקי ואלגנטי, בתוך חיי היומיום. ואפילו מוסיף עבורי הנאה וכיף. זה תענוג להוריד את התמונות מהמצלמה אל המחשב ולצפות בהן. זה לא יאמן, אבל לעתים מתגלות תמונות איכותיות ומרהיבות מאוד. אל דאגה. לא מוכרחים להיות צלם מקצועי בשביל זה. אם עדיין אתם לא מצלמים, אני מציע להתחיל לעשות זאת.  לא רק שזה מרגש ומספק, אלא שזה גם יעניק לכם זווית חדשה ורעננה על החיים. ברגע שתתחילו לצלם ההתבוננות שלכם תתחדד. ההתסכלות על כל דבר תהיה עמוקה יותר, חכמה יותר, סבלנית יותר.


לעשות כסף באינטרנט מהתמונות זה אפשרי בכל מקרה - גם אם תחליטו שלא למכור את התמונות שאתם מצלמים. יש דבר נכס חשוב. זכויות יוצרים. אתם הם בעלי הזכויות על התמונות הללו. ואתם יכולים לעשות בהן ככל העולה על רוחכם.עשו בהן שימוש לבלוג שלכם. השתמשו בהן לאתר האינטרנט שלכם. וגם אם אין לכם אתר אינטרנט משלכם, אם תחליט באחד הימים להקים אתר, הרי שתגלו שמאגר התמונות שלכם שווה זהב. בידוק כמה כסף דורשים עבור שימוש בתמונה אחת, ותבינו כמה אתם יכולים לחסוך. 


מי קהל היעד לתמונות שלכם? זה לא המגזין של נשיונל ג'אוגרפיק. מי הם אלה המעוניינים לרכוש את התמונות הללו? בדרך כלל מדובר במעצבי אתרים או בעלי אתרים שאין להם תקציב גדול להעסיק צלם מקצועי. בלאו הכי באינטרנט אין צורך בתמונות ברמה עולמית. הם זקוקים לתמונה שתמחיש את מהות האתר, תמונה שתמלא את התוכן המילולי במשהו גרפי, ולעתים התמונה שלכם זה בדיוק מה שהם מחפשים.

רק לפני שבוע רכשתי בעצמי כמה תמונות שמאוד רציתי לעשות בהן שימוש. שילמתי 160 שקלים תמורת 5 תמונות. האם זה נותן לכם מושג מה התמונות שלכם שוות?

כדאי להירשם למספר אתרים בדיוק עם אותן התמונות, וכך להגדיל את המכירות של התמונות שלכם. מה שיפה בטכניקה הזאת היא שלאחר שאתם מעלים את התמונות לאתר, אתם בעצם יוצרים לעצמכם מקור הכנסה נוספת פאסיבית. כלומר אינכם צריכים לעשות דבר. והאתר עושה בשבילכם את העבודה. הכסף נערם ונאסף עבורכם בכל פעם שמישהו מוריד תמונה שלכם. בהחלט זה אפשרי לקבל  כסף כמה פעמים על אותה התמונה מאותו האתר, או ממספר אתרים שונים. יש תמונות שזוכות לאלפי הורדות. כלומר מכירות, ומייצרות הרבה מאוד הכנסות לבעליהן.


אתה יכול להתחיל בשני האתרים הללו
http://www.shutterstock.com/


http://www.bigstockphoto.com/




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.