לעשות כסף מתעשיית הבידור – אמת או הונאה

לעשות כסף מתעשיית הבידור – אמת או הונאה

0 Comments
האם גם אתה יכול לעשות כסף מלהופיע בטלוויזיה? כאשר אתה צופה בתוכנית טלוויזיה, בסדרה כלשהי, ייתכן ששמת לב שמעבר לנוכחותם של השחקנים הראשיים, ברקע נמצאים אנשים נוספים. מה הכוונה? לדוגמא, מוצגת סצנה במסעדה, השחקנים יושבים במסעדה ומשוחחים, מסביב רואים ברקע אנשים נוספים שיושבים במסעדה, לכאורה לקוחות. אתה לא שומע את האנשים הללו מדברים, אתה בקושי מבחין בהם ברקע. זה בדיוק מה שניצבים עושים, הם ממלאים את החלל, הם מהווים חלק מהתפאורה. לעיתים רחוקות יותר, נותנים לניצב ספציפי לומר מספר מילים. לרוב זה יהיה משפט קצר. לעבוד בתור ניצב, זה כסף קל.


 לעשות כסף מתעשית הבידור
איך לעשות כסף מלהופיע בטלוויזיה?
קיימות בשוק חברות רציניות שמספקות ניצבים עבור צרכים אמיתייים של תעשיית הבידור. ואתה יכול להירשם לאחת מהחברות הללו ולהתחיל לעשות כסף מזה. נכון, במקרה הזה תצטרך לצאת מהבית על מנת להרוויח את הכסף, אבל זה שווה לך. אל תצפה מחר לראות את תמונתך מתנוססת בשער של פנאי פלוס או רייטינג. מצד שני אתה יכול לעשות כסף לא רע בכלל מלהיות ניצב. אינך נדרש לעשות הרבה. אתה פשוט צריך להיות שם ולהיענות להנחיות של הבמאי. ברוב המקרים הנוכחות שלך במסך הטלוויזיה תהיה כה מזערית, שאפילו אנשים שמכירים אותך, בקושי ישימו לב שהיית שם. אבל הפיצוי הכספי בהחלט שווה את זה, ומדובר בהכנסה נוספת שחשבון הבנק שלך יאהב.


הערה: היזהר מהונאות!
לצד החברות הרציניות, פועלות בשוק חברות שכל מטרתן היא להוציא ממך כסף. היזהר, ייתכן ששמעת על החברות הללו בתוכנית כלבוטק, אשר חשפה את התופעה. מדובר בחברות שלא באמת מקושרות עם תעשיית הבידור, ותעשיית הבידור אינה עובדת איתן. החברות הללו לא מרוויחות את הכסף מתעשיית הבידור (שמוכנה בשמחה לשלם עבור שכירת ניצבים להפקות). במקום זה הן מנסות להוציא ממך כסף. איך? תמשיך לקרוא...

החברות הללו מעסיקות צייידים בכל מיני מקומות. אתה יכול להסתובב בקניון עם ילדיך, כשלפתע יופיע אדם שיציג עצמו כמגלה כשרונות, יתפעל מהילד שלך, ויאמר לך שאתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף מפרסומות. כי הילד שלך בדיוק מתאים להם לפרסומת חדשה. (חברה אמיתית ואמינה אינה שולחת אנשים לקניונים או למקומות אחרים כדי לצוד לקוחות)


לעתים החברות הללו יפרסמו מודעות בעיתונים. אז איך להבדיל בין חברה אמיתית שמטרתה לספק לך עבודה עם כסף בתור ניצב, לבין חברה שכל מטרתה היא בעצם לעקוץ אותך? כשתגיע למשרדי חברה כזאת,תמיד יסתבר לך שעליך קודם כל להשקיע כסף כדי כדי שתוכל להתחיל לעשות את האלפי שקלים שהובטחו לך. יאמרו לך שצריך לעשות בוק (תיק צילומים) והתיק צילומים עולה אלפי שקלים – מזה הם מרוויחים. אל תתפתה לעולם לשלם להם דבר. בדבר אחד הם צודקים נחוץ צילום כלשהו של ניצב כדי שמי שמזמין אותו, יקבל מושג מה הוא מקבל. אבל כבר דיברנו על זה קודם, עד כמה התפקידים של הניצבים הם כאלה זניחים, כך שלרוב אין צורך בתיק צילומים יקר. מספר תמונות טובות יספקו את הסחורה. ואת זה אתה יכול לעשות בכל סטודיו בתשלום סמלי, בוודאי שלא אלפי שקלים.


אתה יכול להירשם להירשם לאודישנים שמקבלים לשורותיהם שחקניות ושחקנים מתחילים דוגמנים ודוגמניות. ומספקים שחקנים וניצבים לתעשיית הפרסום הבידור השואו ביזנס.


בהצלחה,
ולהתראות במאמר הבא






אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.