עבודה לנוער בקיץ 2021

עבודה לנוער בקיץ 2021

4 Comments
נכתב על ידי יוסי נפקר
Yossi Nafkar

האם יש עבודה לנוער בחופש? איך נערים ונערות יכולים לעבוד בקיץ ולהרוויח? אני רוצה להציג בפניך אפשרויות לעשות כסף בחופשת הקיץ.

רבבות תלמידים מעוניינים לנצל את חופשת הקיץ הארוכה ולהרוויח  כמה מאות שקלים בתקופה זו.

הבעיה היא שאלפים מתקשים למצוא עבודה. התחרות על מקומות תעסוקה בתקופת החופש הגדול, עזה, ומקומות העבודה נתפסים במהירות.

מעבר לזה, מרבית העבודה לנוער היא באזור המרכז, כך שנערים ונערות מאזור הצפון והדרום מתקשים למצוא מקום שיעסיק אותם.

אני רוצה להציג בפניכם דרך להרוויח כסף בחופש הגדול, בלי קשר למקום בו אתם מתגוררים, ומבלי להיות מדריך בקייטנה שמתרוצץ בשמש אחרי ילדים מופרעים, ומבלי לחלק עלוני פרסומת בתיבות הדואר, כאשר בחוץ 40 מעלות חום. בלי לעבוד בלהט התנורים של הפיצריות במשך שעות ארוכות ביום.

אני רוצה להציג בפניכם אפשרויות עבודה לצעירים בחופש הגדול בלי קשר למקום מגורים. זה לא משנה אם אתם גרים בצפון הארץ, בדרום הארץ, או במרכז. מה שחשוב הוא זה שיש לכם נגישות  למחשב עם חיבור לאינטרנט. אפשרי גם הטלפון החכם.

אם אתם נענים לתנאים הללו, אז אתם בהחלט מסוגלים להתחיל לעשות כסף מעבודה בקיץ כבר עכשיו. 

איך נשמע לך לכתוב מאמרים באינטרנט ולהרוויח מזה כסף? אני אתן לך כמה אתרי מאמרים טובים שמשלמים כסף עבור כתיבת המאמרים. תחשוב לרגע שאילו היית עובד בעבודה כמו מדריך בקייטנה או עבודה בפיצרייה היית צריך להקדיש לזה בערך 7 או 8 שעות עבודה ביום לכן העובדה שאני מציע לך כאן לעבוד היישר מהמחשב שלך בבית, במיזוג. במקביל לזה אתה יכול לצפות בטלוויזיה, ללכת לים, לברכה, או סתם לגלוש באינטרנט להנאתך.


ראשית אני ממליץ לך להירשם לאתר המדגם, שישלם לך עבור מילוי סקרים באינטרנט. זה כסף קל ופשוט. למען גילוי נאות יש לומר שהאתר ישלם לך בגיפט קאד, שבו ניתן לקנות מה שבא לך, במגוון חנויות. אני כבר קיבלתי מהם כמה פעמים גיפט קארד בסכומים שעולים על אלף שקלים.

באתר הקלק על הכיתוב מצטרפים, הירשם ותתחיל להרוויח.

לחץ כאן והירשם למילוי סקרים תמורת כסף


ממחזרים ומרוויחים



עומר ונבו, שני ילדים מהשכונה בה אני מתגורר, אומרים שיש בשפע עבודה לנוער,  רק צריך רצון ויצירתיות. 

שניהם עולים לכיתה ח' והחליטו שלא לסמוך על אף אחד. הם החליטו ליצור את העבודה בכוחות עצמם. להיות יזמים. 

עומר ונבו מסתובבים בסביבה באופניים, אוספים בקבוקים ריקים, ומרוויחים מזה כסף. בכל יום הם מטיילים באופניים, מוצאים בקבוקים וממחזרים. 

עומר אומר: משלמים לנו בין 30 אגורות ל 1 שקל, עבור כל בקבוק, ואנחנו בכל יום מצליחים להוציא בין 25 ל 60 שקלים מאיסוף בקבוקים ריקים.

נבו מוסיף: נכון , ויש לנו הסכם עם הקיוסק בשכונה שהוא שומר לנו את הבקבוקים הריקים שאנשים שמים בפח של הקיוסק. בכל יום ממתינים לנו שם עשרות בקבוקים ריקים.

איך זה שבעל הקיוסק מסכים לתת לכם את הבקבוקים בחינם? - אני שואל אותם.

עומר משיב: זה לא בחינם, אנחנו קצת עוזרים לו לסדר סחורה, זאת עבודה קלה, של חצי שעה ביום, והוא שומר לנו את כל הבקבוקים הריקים. יום אחד קיבלנו יותר מ 100 בקבוקים, זה היה יום חם במיוחד ונמכרו המון משקאות. 

עומר ונבו לא רק מרוויחים כסף הם ממחזרים שזה חשוב בפני עצמו. ככה על הדרך הם גם תורמים לסביבה נקייה יותר.

מצאת מאמר זה מעניין? שתף את חבריך ב FaceBook
חפש את סמל ה f מתחת שורה זו

עבודה לנוער בקיץ - מדוע זה חשוב


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.