הכנסה נוספת מהמקלדת שלך

הכנסה נוספת מהמקלדת שלך

0 Comments



 הכנסה נוספת מהאינטרנט
האם ניתן ליצור הכנסה נוספת מהמקלדת?
להווה ידוע הוא שאחת הדרכים להרוויח כסף באינטרנט היא באמצעות כתיבה. את הכתיבה ניתן לנתב למספר מקורות הכנסה. מקור הכנסה אחד הוא אתרי מאמרים אשר משלמים כסף עבור כתיבת מאמרים. מקור הכנסה שני הוא יצירת אתר או בלוג משלך ושילוב פרסומות של גוגל באתר או בבלוג. כך או כך אם אתה רוצה ליצור הכנסה נוספת מהאינטרנט אתה תמיד תמצא את עצמך נדרש לכתוב תכנים ולכתוב מאמרים שקשורים לנושא שהאתר שלך או הבלוג שלך עוסקים בו. גם אם ברור לך בדיוק מה אתה הולך לכתוב וגם אם הכל מסודר לך היטב בראש, אתה עדיין תצטרך להקליד את זה אל המחשב. לרוב פעולת ההקלדה צורכת זמן רב מדי ומעכבת אותך בעבודתך.

פתרון מעולה הוא ללמוד הדפסה עיוורת. בשיטת ההדפסה העיוורת אתה תוכל לכתוב במהירות שבה אתה חושב, ולא תיאלץ להתעכב בגלל חיפוש של אות על המקלדת. אתה תגלה שהכתיבה פתאום הופכת להיות חלקה מהירה ויעילה. כאשר אתה מקליד בשיטה זו, אתה יכול להתבונן על מסך המחשב ולראות מה שאתה כותב, במקום להסתכל על המקלדת שלך. כאשר אתה רואה על המסך מה נכתב, אז במקרה של שגיאה, אתה יכול לתקן במיידית. הנח את האצבע המורה של יד ימין על מקש האות ח והנח את האצבע המורה של יד שמאל על מקש האות כ  אתה בוודאי מבחין שהמקשים של אותיות אלה, בניגוד למקשים של אותיות אחרות, מכילים בתוכם מעין גבשושית – בליטה קלה שאותה אתה חש בקצות אצבעותיך. זוהי נקודת ההתחלה הבסיסית ביותר בכתיבה עיוורת. שיטת הקלדה זו מבוססת על כך שלכל מקש במקלדת יש אצבע ספציפית שעושה את הדרך אליו ומבצעת את ההקלדה.


קיימות כמה אפשרויות ללמוד הקלדה עיוורת. אפשרות אחת היא לקחת קורס קצר בנושא וללמוד את הנושא באופן מסודר עם מדריך. אפשרות שנייה היא ללמוד בכוחות עצמך באמצעות תוכנה או אתר אינטרנט שמציע את הלימוד הזה בחינם. ההשקעה בלימוד הטכניקה הזאת תשתלם לך עשרות מונים, ותשמש אותך הן לכתיבת תכנים ומאמרים, והן לכתיבה לצרכים אחרים. אם אתה תלמיד או סטודנט הרי שהקלדה עיוורת תועיל לך מאוד, ותהיה מסוגל לכתוב עבודות גמר הרבה יותר מהר מבלי להתעכב על ההקלדה. היתרון הגדול בלימוד כתיבה עיוורת הוא שזה נכס שנשאר איתך לכל החיים. ברגע שלמדת את הטכניקה, היא תמיד תעמוד לרשותך למשך כל ימי חייך.

לסיכום,
אם אתה בעניין של הכנסה נוספת מהאינטרנט, מומלץ מאוד ללמוד הקלדה עיוורת,  מכיוון שזה יגביר את יכולות הכתיבה שלך, ויעזור לך לייצר  עוד רווחים והכנסות.






אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.