לעשות כסף מהבלוג - גם אתה יכול

לעשות כסף מהבלוג - גם אתה יכול

0 Comments
 להרוויח כסף מבלוגים
להרוויח כסף מפרסומות בבלוג

האם ניתן לעשות כסף מבלוגים.  התשובה היא חד משמעית, כן.
בימנו בלוג הוא מקור טוב להכנסת כסף. אני למשל מפעיל 10 בלוגים בנושאים שונים, יש לי את הבלוג הזה,
51  דרכים לעשות כסף מהבית,
יש לי בלוג שעוסק בספרים ונקרא
ספר טוב, יש לי בלוג בנושא של פיתוח עצמי וקידום עצמי שנקרא – בדרך אל העושר בדרך אל האושר. הבלוג הזה גם עוסק בהלך הרוח והגישה שצריך לפתח כדי להיות עשיר ומאושר.


יש  בלוג שעוסק בקידום אתרים, ויש לי בלוג שעוסק בעבודה מהבית בתור אפיליאייט, ושמכיל המון אינפורמציה בנושא זה ובכלל טיפים על עבודה מהבית.  ועוד כמה בלוגים. מהיכן הכסף מגיע? במילה אחת – פרסומות.

מעוניין לעשות כסף מבלוגים ? אם ישנו תחום שמעניין אותך, אתה יכול ליצור בלוג בתחום הזה, לכתוב תכנים מעניינים ובעלי ערך, ולהתחיל להרוויח מהבלוג. איך אתה בדיוק מקבל את הפרסומות? ישנן כמה דרכים.
דרך אחת היא באמצעות תוכנית שותפים של אתרים כמו wesell או אתר clickon. אל תדאג אלה הם אתרים ישראליים, ושלא כמו תוכנית השותפים באתר clickbank, אין צורך בידיעת אנגלית ברמה גבוהה על מנת להשתתף בתוכנית.


פרסומות אחרות הן מטעם גוגל, על מנת לעשות כסף מפרסומות של גוגל עליך להירשם לתוכנית גוגל אדסנס
 ולהתחיל להרוויח. כלומר הרווחים שלך מגיעים ממספר מקורות פרסום, ולא רק מקור פרסום אחד. תוכנית שותפים. אני למשל עובד עם אתר השותפים קליק און, ומרוויח כסף טוב מדי חודש. זוהי שיטת פרסום המתגמלת אותך כאשר לקוח מבצע פעולה, כמו להירשם בדף הנחיתה של המפרסם, או להשאיר פרטים. בתוכנית השותפים התגמול עבור פעולה שבוצעה והיא לרוב הרבה יותר גבוהה מאשר בגוגל. היתרון בבלוגים הוא שהם בחינם, אין צורך לרכוש דומיין ואין צורך לשלם עבור אחסון לחברת האחסון. לכל אלה שטוענים שיש בעיה בבלוגים מכיוון שהם מאוחסנים אצל חברה אחרת, ולא ברשותך, אני רוצה לומר שבלוגים שמאוחסנים בחברת גוגל בעיני אמינים לא פחות מכל אתר אחר ברשת בתשלום, ואפילו יותר. אני לא רואה את גוגל מורידים את מיליוני הבלוגים שיש להם ברשת, מכיוון שהבלוגים הללו יוצרים עבורם הון. כך שכאשר יש לך בלוג בבלוגר, אתה נמצא בחברה טובה ואתה יכול לישון טוב בלילה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.