איך להשיג תוכן איכותי לבלוג שלך

איך להשיג תוכן איכותי לבלוג שלך

0 Comments
התוכן שעושה את הכסף
אחת הדרכים היא לשכור כותב –סופר צללים. ישנם כותבים עצמאיים שהפכו את כתיבת המאמרים לעסק בפני עצמו, והם מרוויחים כסף אך ורק מהשירות הזה. הם מציעים שירותי כתיבה עבור בעלי אתרי אינטרנט ואף בעבור בלוגרים המעוניינים בכך. מרבית הכותבים יכתבו עבורך מאמר עשוי היטב בנושא שבו עוסק האתר שלך, מאמר בין 300 עד 400 מילים, ויגבו בעבור זה סכום כסף מסוים. מדוע זה שווה לך לשכור כותבים מקצועיים? מכיוון שאתה משלם פעם אחת עבור המאמר, ועושה ממנו כסף לאורך זמן. האתרים שלך, ממשיכים להרוויח כסף בכל יום ויום, לאורך כל השנה, 365 יום בשנה, ושנה אחרי שנה. כך שההשקעה משתלמת לטווח הארוך. הזכויות על המאמרים הללו עוברים לרשותך, כלומר אתה מקבל זכויות יוצרים על מאמרים אותנטיים, תמורת זה שאתה משלם סכום חד פעמי בעבורם. זכור! בלוג או אתר אינטרנט הם נכס, אמנם אין זהו נכס בעולם האמיתי, אלא נכס וירטואלי, אך יש לו ערך כלכלי אמיתי, וזהו משאב כלכלי לכל דבר.



אז איךבאמת מוצאים סופר צללים כזה שיכתוב עבורכם תכנים? ראשית מתחילים לחפש בגוגל, יוצרים קשר עם מספר כותבים ומבקשים לראות אתרים עבורם הם כתבו את התכנים. נכנסים לאתרים הללו, קוראים ומתרשמים ממה שכתוב. תנו לאינטואיציה להנחות אתכם, האם אתם מרגישים שמה שכתוב באתרים הללו, מתאים לכם ברוח הדברים? האם סגנון הכתיבה מוצא חן בעיניכם?


בידקו מחירים. נכון שהמאמרים הללו תורמים לבניית הנכס הווירטואלי שלכם, אשר יכניס לכם כסף טוב לאורך השנים הבאות, יחד עם זאת, לא הגיוני למשל לשלם 100$ עבור מאמר של 300 מילים. בררו מחירים ועשו את החישוב שלכם כמה אתם מוכנים להשקיע בסעיף כתיבת התכנים באתר שלכם. זיכרו, התוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר באתר. אם תעשו הכול לא נכון, אבל מבחינת תוכן תעשו את זה נכון, הרי שעדיין יהיה לכם אתר מצליח שעושה כסף. אם שכרת כותב תכנים ולא היית כל כך מרוצה, תמשיך לחפש, ישנם כותבים שמתאימים לאתרים מסוימים, ואינם מתאימים לאתרים אחרים, חפש ומצא את האחד שמתאים לך.


דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא להיכנס לפורומים שעוסקים באתרי אינטרנט, (פשוט חפש בגוגל פורום אתרים) ולכתוב הודעה שאתה מוכן לשלם בעבור כתיבת תכנים. כותבים רבים מעוניינים לקבל כסף תמורת הכתיבה שלהם. אתה תספק להם את הקווים המנחים, ואת הדרישות שלך, והם יישלחו לך את התכנים. תוכן ראוי וטוב, שמתאים לדרישותיך יפורסם באתר שלך, והכותב שלו יזוכה בסכום כסף שתקבע מראש. אתה יכול למשל לפרסם שאתה משלם 20 שקלים בעבור כל מאמר, אשר יאושר על ידך, ובפועל יפורסם באתר. אם אתה קצר בתקציב, אתה יכול אפילו להציע 10 שקלים בעבור כל מאמר מתאים שיפורסם באתרך. אל תדאג, תמיד יהיו אנשים שיהיו מוכנים לבצע את העבודה גם בסכום זה. כותב אשר אושרו לפרסום באתר שלך עשרה מאמרים מפרי עטו, הוא כותב שהוכיח את עצמו שהוא טוב ושהוא מתאים לך, ולכן אתה יכול להרשות לעצמך לשלום לו סכום גבוה יותר. מאמרים שלא יפורסמו, הכותבים שלהם יהיו רשאים לעשות בהם ככל העולה על רוחם, ואתה לא חייב להם דבר. מה שזה יעשה הוא שהאתר שלך יקבל זרם קבוע של תכנים טובים, אשר בסופו של דבר יזניקו אותך למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, וישפרו את ההכנסות שלך באופן ניכר.
למעשה הפעולה של העברת הכתיבה לגורם אחר, נקראת אאוטסורסינג, או בעברית תקנית מיקור חוץ. אתה נותן לגוף חיצוני לבצע בעבורך משימות ספציפיות, וכך אתה חוסך בזמן ובאנרגיה, וזה דבר המקובל בכל ארגון רציני בארץ ובעולם המערבי. כאשר אתה רוכש תכנים בכסף, אז כדאי שתמצה אותם עד תום, כלומר אתה יכול לפרסם את התכנים באתר שלך, וזה מובן מאליו, אבל אתה יכול להשתמש באותם התכנים בדרכים נוספות, ולהרחיב בהם את השימוש, לדוגמה, אתה יכול לכתוב ספר בפורמט PDF, שכולל בתוכו כעשרים עמודים, תוך כדי שימוש במאמרים שרכשת. כל מה שעליך לעשות הוא לסדר את המאמרים באופן הגיוני, ליצור עמוד של תוכן עניינים, לתת כותרת לספר, והנה לך מוצר אינטרנטי מעולה שיכול לשמש אותך לקידום המוצרים שלך. יצרת כעת ספר אלקטרוני שלם מבלי לכתוב את רוב התוכן בעצמך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.