איך להרוויח באינטרנט 90,000 דולר בחודש

איך להרוויח באינטרנט 90,000 דולר בחודש

0 Comments
אני מכיר אדם שיש לו יותר מ 350 אתרים בנושאים רבים שונים ומגוונים. הבן אדם הזה מרוויח ביום אחד, מה שהרבה מאוד אנשים היו מייחלים להרוויח בחודש שלם של עבודה. אז מה הסוד שלו, ואיך הוא עושה את זה?



כל אדם בר דעת יכול להבין שאין אפשרות לאדם אחד להקים בעצמו, במו ידיו 350 אתרי אינטרנט, לכתוב להם את כל התכנים, להעלות אותם לאוויר, להתאים להם תמונות הולמות, ולקדם אותם במנועי החיפוש. למעשה אפילו אם הייתי מגיש לך 350 אתרי אינטרנט מוכנים ופועלים, אני מניח שהיה לך קשה לעקוב אחריהם ולתחזק אותם באופן שוטף. אז מהו הסוד הגדול לעשיית כסף באינטרנט של האיש הזה?



להרוויח באינטרנט כסף גדול
הסוד שלו פשוט למדי, הוא נעזר באנשים אחרים שכותבים עבורו את התכנים. זה לא שהוא שוכר את העיתונאים הללו שגובים מאות שקלים עבור מאמר. מה הוא עושה? הוא משתמש באתרים שאליהם נרשמים אנשים שכותבים תכנים ומציעים את שירותי הכתיבה שלהם. הוא רוכש מאמרים מעולים בהיקף של כ 500 מילים בסכום ממוצע של 3$ עד 5$. הוא אף פעם לא מזמין מאמר אחד, אלא עושה עסקה כוללת על 20 עד 25 מאמרי תוכן באותה הנישה, באותו התחום. הוא מגדיר לכותב באיזה מילות מפתח להשתמש בעת כתיבת המאמר, הוא מכתיב לו את היקף המאמר שהוא רוצה (מספר המילים) ומציין שהוא מעוניין בעסקת חבילה של 20 מאמרי תוכן, ומוכן לשלם סכום של 60$. לא כל הכותבים מוכנים לכתוב במחיר הזה, אבל תמיד ישנם כותבים מעולים שקצרים בכסף וזקוקים לדולרים הללו, והם מוכנים לבצע את העבודה בסכומים אלה. כך שבסכום של 60$ יש לו תכנים לאתר אינטרנט שלם. אם נעשה חישוב מהיר נגלה שלפי השיטה הזאת כל התכנים בכל 350 האתרים עלו לו - 21,000 $. אבל צריך לזכור שעבור התכנים הוא משלם פעם אחת, ומרוויח מהם לאורך שנים ארוכות מדי חודש, כך שדי מהר הוא מחזיר את ההשקעה הזאת.

הוא לא הגיע ל 350 אתרים בשנה אחת, למעשה היזם הזה מפתח את עסקיו באינטרנט כבר יותר משבע שנים. אבל אתה כבר יודע איך זה, גם הטיפוס על ההר הגבוה ביותר, מתחיל בצעד הראשון. אז הוא התחיל את הצעד הראשון שלו לפני 7 שנים. כמובן שלא כל האתרים מניבים את אותם הסכומים. ישנם אתרים שעושים עבורו מאות דולרים בחודש, ויש אתרים שעושים רק עשרות דולרים בחודש. הוא גילה לי שמתוך ה 350 אתרים, מרבית ההכנסה שלו מגיעה מתוך 67 אתרים, שכל אחד מהם בממוצע עושה כסף בסכום ממוצע של 900 $ בחודש. כלומר האתרים הללו עושים משהו כמו 60,000 $ מדי חודש.

מה לגבי יתר האתרים? 283 האתרים האחרים ביחד, מכניסים לו קצת יותר מ 30,000 $ בחודש. כך שהוא מגיע להכנסות חודשיות של כ 90,000 $ בחודש. כמובן שזה משתנה מחודש לחודש, ישנם חודשים חזקים יותר מהסכום הזה, וישנם חודשים חלשים יותר, אך זהו הסכום הממוצע שהוא מרוויח. לבחור הזה יש אוקיאנוס של אתרים והוא עושה אוקיאנוס של כסף.



עכשיו אולי אתה מבין מהיכן יש לו את הכסף לשלם עבור כותבי תכנים, לרכוש מאמרים ולהקים עוד ועוד אתרים. לבחור הזה יש מקדם אתרים במשרה מלאה, שכל העבודה שלו היא לקדם את האתרים שלו במנועי החיפוש. מקדם האתרים מקבל סכום של 5,000$ בחודש ועושה עבודה יוצאת מן הכלל. שווה לו לשלם למקדם האתרים, מכיוון שככל שהאתרים שלו עולים גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך מגיעים יותר גולשים, והוא עושה יותר כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.