רוצה גם להיות מיליונר?

רוצה גם להיות מיליונר?

0 Comments
-->
בישראל יש קצת יותר מעשרת אלפים מיליונרים. כאשר אומרים מיליונר לא מתכוונים למי שיש מיליון שקלים אלא מיליון דולר. האם יש לך מיליון דולר בבנק? אם כן, אז כנראה שאתה אחד מעשרת האלפים הללו. אולי היה לך מזל וזכית בסכום כסף גדול? אבל אם זה לא המצב הרי שכדאי שתתחיל לעבוד על מיליון השקלים הראשון בדרך אל התואר מיליונר. אגב כדי להיות מולטי מיליונר אתה צריך  30 מיליון דולר במזומנים, נזיל, למשיכה. יש בארץ , בערך 100 מולטי מיליונרים.
להיות מיליונר
אדם עשיר חי ברמת חיים גבוהה, זה מתבטא בבית מפואר ויפה בו הוא מתגורר, המכונית בה הוא נוהג, הבגדים שהוא לובש והמקומות בהם הוא מבלה.

איך משיגים את העושר הזה? זה לא מגיע ביום אחד ולא בשנה אחת, אלא בעבודה ממושכת ובהתמדה. ראשית, עליך למצוא דרכים לעשות כסף, להגדיל את ההכנסות ולבנות עוד ועוד נכסים. הדבר השני הוא לחסוך ולהשקיע את הכסף. ייתכן שהדברים שאומר עכשיו יישמעו לך טיפה מוזרים ובהתחלה אתה עלול לומר לעצמך "מה הקשר". אבל האמן לי שיש לזה קשר ועוד איך. זה מאוד תלוי בכוח הרצון שלך, עד כמה באמת אתה משתוקק להיות מיליונר, ומה אתה מוכן להקריב בתמורה להצליח ולהגיע אל היעד הזה. אם התשוקה שלך חזקה ובוערת כמו אש בכור היתוך של תנור, אז כנראה שכבר עשית את הצעד הראשון והחשוב מכל. השלב השני הוא לתכנן כיצד להגיע אל היעד הזה. תוכנית זה דבר חשוב. אברהם לינקולן אמר שאילו היו נותנים לו 10 שעות לחטוב עץ, הוא היה מקדיש 9 שעות מתוך העשר, כדי להשחיז את הגרזן. האמירה הזאת כל כך נכונה ובעלת עוצמה. התכנון חשוב לא פחות מהביצוע, תכנון מעולה, יביא לביצועים מעולים. מוטב שתתכנן כמה שיותר מוקדם, אם אתה בחור צעיר אז זה יוצא מן הכלל, יש לך יתרון אדיר. אבל בסופו של דבר בכל גיל אפשר לקבל החלטה ולהשיג את היעד הזה.

אל תהיה פזרן, כסף אפשר לשמור ולגרום לו לגדול ולצמוח, וכסף אפשר לשרוף בקלי קלות. ארוחה שהוכנה בבית תהיה הרבה יותר זולה מארוחה במסעדה. אני לא אומר שלא תאכל במסעדות, אבל היי, אתה לא חייב בכל יום לאכול במסעדה, חבל על הכסף שלך. את הכסף הזה היית יכול להשקיע ולהרוויח ממנו אפילו עוד יותר כסף. תתפלא אבל האנשים שהתעשרו לא הסתובבו כל היום בפאבים ובמסעדות, לפחות לא לפני שהפכו להיות עשירים.

קנה במחסני מכירה במחירי מבצע וחסוך הרבה מאוד כסף. אל תחשוש לרכוש דברים יד שנייה. במקום לרכוש ספרים במאות שקלים, אתה יכול להשיג ספרים בספרייה הקרובה למקום מגוריך, או ספרים משומשים במחירים זולים מאוד. מדוע לקרוא ספרים? כי האנשים המצליחים ביותר הם קוראים נלהבים, קרא בנושאים של עשיית כסף, כלכלה, ביוגרפיות של אנשים מפורסמים, כל אלה ימלאו את מוחך בהשראה וברעיונות לעשות כסף. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.