רעיונות לעסקים

רעיונות לעסקים

0 Comments
-->
אנשים רבים אומרים שיש להם רעיונות לעסקים ומעוניינים להפוך אותם לכסף. אך כל רעיון יש לבדוק היטב לפני שמיישמים אותו. יתרה מכך, אותו רעיון בדיוק שמיישם אדם אחד עשוי להצליח בגדול, בעוד שכאשר מישהו אחר מיישם בדיוק את אותו הרעיון, עלול להיכשל. הדבר נעוץ בניהול,שיווק, פרסום, ואף במוטיבציה להצלחה.
לחשוב על רעיונות לעסקים
בימנו, אפשר להפוך כמעט כל דבר לעסק כלשהו. אפשר לקחת משימה אחת קטנה, אבל כזאת שהרבה מאוד אנשים זקוקים לה, וליצור מזה עסק. לדוגמה, יש באינטרנט חברות רבות, שמשקיעות באתר אינטרנט יקר, ומקדמות אותו באמצעות מקדמי אתרים מומחים. מקדמי האתרים הללו עושים את העבודה העיקרית, אבל יש דברים שהם לא יעשו, מכיוון שהם אובר קווליפיי, כלומר מדובר במשימות כל כך פשוטות שהם לא יבצעו אותם. אז על מה אנחנו מדברים כאן? מיתוג ושיווק בבלוגים ברחבי האינטרנט. ביצוע תגובות ממותגות באתרים בבלוגים ובפורומים, הוא תהליך שאף אחד לא אוהב לעשות, מכיוון שמדובר בעבודה סיזיפית, אבל יש לו ערך רב מבחינת העסק. כך שניתן לבסס עסק המציע  בדיוק את השירות הזה.

רעיון נוסף הוא עסק לצילום סרטים ליוטיוב. קיימים אלפי עסקים שאין להם ייצוג ביוטיוב. על ידי פנייה שיווקית הולמת אל עסקים אלה, ניתן לעשות הרבה מאוד כסף מהפקת סרטי תדמית לעסקים, והעלאתם אל הרשת באמצעות אתר .YouTube ההשקעה הכספית די זניחה, כל מה שנחוץ הוא מצלמה דיגיטלית באיכות טובה. אפילו אין חובה להקים אתר אינטרנט, אף על פי שזה יכול לעזור לפתח את העסק. זוהי סיטואציה שבה כולם מרוויחים, בעלי העסק מקבלים חשיפה מעולה באינטרנט, וייצוג לביזנס שלהם, ואילו אתה מרוויח כסף מהפרויקט.

רעיונות נוספים לעסקים
עסק ליצירת סרטי אנימציה, באמצעות תוכנת אנימציה.
סוכנות בייביסיטר –  אם מעוניינים להקים עסק באוריינטציה של הכנסה פסיבית, הרי שניתן להקים אתר אינטרנט המקשר בין אנשים הזקוקים לשרותי בייביסיטינג לבין נערות ונשים המעוניינות לשמור על ילדים בשעות הערב. האתר מאפשר לפרסם מודעות הן של מי שמעוניינת לספק שירותי שמרטף והן של מי שזקוק לשירות זה, והכול מסודר על פי אזורי מגורים בכל רחבי הארץ. לאחר ההקמה הראשונית, העסק רץ כמעט מעצמו, ואפשר למכור שטחי פרסום באתר ולהרוויח כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.