איך להרוויח כסף מידע באינטרנט

איך להרוויח כסף מידע באינטרנט

0 Comments
הפעם אני רוצה להראות לך כיצד אתה יכול להרוויח כסף מידע באינטרנט. על אף ההתפתחות המואצת של רשת האינטרנט, עדיין קיימים בכל עיר עסקים קטנים שטרם עשו שימוש במדיום זה על מנת לשפר את הרווחים שלהם ולקדם את העסק שלהם. מעבר לכך, גם כאלה שכבר עשו משהו שקשור לאינטרנט, בהחלט לא מיצו את הפוטנציאל האינסופי הגלום במדיום זה. אחת הסיבות היא פחד מטכנולוגיה, סיבה נוספת היא מחסור בידע. כן אפילו בימנו עדיין יש אנשים שמעדיפים להתרחק מהמחשב ומהטכנולוגיה, זה נראה להם מסובך, זה נראה להם קשה, ומכיוון שעד כה הם לא נכנסו לזה, אז הם כבר משאירים את המצב כמות שהוא.


מצד שני יש בעלי עסקים רבים שכן מעוניינים ללמוד, הם מחוברים לרשת העולמית וגולשים בה מדי יום, אלא שאין להם מספיק זמן כדי ללמוד כיצד לשווק את הביזנס שלהם און ליין. הם שקועים רובם ככולם בתפעול העסק. ולא רק שאין להם זמן לשיווק אלא שהם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה. כן, הם יודעים לגלוש באינטרנט, הם קוראים את הידיעות ב Ynet וב NRG יש להם חשבון אימייל, ואפילו יש להם חשבון בפייסבוק. אך זה מסתכם בזה.

כסף מידע באינטרנט
אם יש לך ידע שיווקי כלשהו  באינטרנט, או אפילו אם אין לך ידע שכזה, אך אתה אדם שאוהב ללמוד ונכון להשקיע בזה כדי לרכוש את הידע, הרי שאתה יכול להרוויח מזה הרבה מאוד כסף. מונח שם כסף גדול שרק מעטים שמים לב לקיומו. כדי להמחיש את זה אני אציג בפניך דוגמה. בעיר בה אני מתגורר יש הרבה מאוד חנויות ועסקים. ערכתי רשימה אקראית של 20 עסקים קטנים באזור, ואחר כך ביצעתי חיפוש בגוגל על כל אחד מהם. הופתעתי מאוד לגלות שעבור 12 מהם כלל לא היה ייצוג באינטרנט. השלב הבא היה לפנות אליהם ולהציע להם שיווק באינטרנט. לא כולם היו מעוניינים, אבל מצאתי בעלת עסק עם אוזן קשבת וראש פתוח. מה עשינו? ייצרנו סרט וידיאו (צולם במצלמה דיגיטלית פשוטה) על העסק, סרט תדמית שבו בעלת העסק הציגה את עצמה. את הסרט הזה העלינו ליוטיוב. הקמנו יחד בלוג חינמי, ולימדתי אותה כיצד היא יכולה בעצמה לכתוב ולפרסם בו. שתי הפעולות השיווקיות הללו כבר הביאו כמה לקוחות חדשים, וזה היה טוב, אבל עדיין ראינו שזאת רק ההתחלה. השלב הבא היה קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. הקמפיין היה הצלחה מסחררת מכיוון שתקצבנו אותו בהשקעה של 2,000 שקלים בלבד וכתוצאה ממנו הושגו הכנסות בסכום של קצת יותר מ 51,000 שקלים. זאת היתה הפתעה נעימה מאוד.



כמה כסף מרוויחים? ובכן אני גביתי סכום היכרות של 500 $ בחודש, ובעלת העסק שילמה את הסכום הזה בשמחה רבה מכיוון שמחזור המכירות שלה נסק לשחקים. אחר כך היא סיפרה לי שהיתה מוכנה לשלם גם כפול ועדיין היתה מרוצה. (אולי אני לא יודע לתמחר מחירים?)


כיום אנחנו עובדים על אתר אינטרנט מושקע מאוד. בידי מי אתם חושבים שהיא הפקידה את מלאכת הקמת האתר, יצירת התכנים, וקידום האתר במנועי החיפוש? ניחשתם נכון. אפשר ללמוד מהדוגמה הזאת שכל אחד יכול להרוויח כסף מהידע שלו בשיווק באינטרנט. עזרה לעסקים קטנים שאין להם ייצוג באינטרנט זאת רק אחת הדרכים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.