להרוויח הרבה כסף

להרוויח הרבה כסף

0 Comments
-->


זה לא פשוט להרוויח הרבה כסף, אבל אפשרי. מהן האופציות הקיימות בפנינו? אם אתה בחור צעיר ויש לך את הזמן והיכולת ללמוד, כדאי שתפנה ללימודים הנכונים, אלה שיובילו אותך אל הכסף הגדול. לימודים שיסללו את דרכך להיות מנהל בנק, או מנכ''ל של חברה גדולה, להיות מנתח לב, או מנתח מערכות מידע. אם לא קיבלת הרבה כסף בירושה, אז תצטרך לעבוד קשה כדי להשיג אותו. אני מכיר אנשים שבמשך תקופה מסוימת בחייהם, למשך פרק זמן של שנתיים או שלוש, עבדו ברציפות 16 שעות ביממה. הם פשוט בנו את העסק שלהם במו ידיהם, מתוך ידיעה שההשקעה הזאת תשתלם להם באחד הימים.

מהי האסטרטגיה להרוויח הרבה?
האסטרטגיה להרוויח הרבה כסף, אבל אני מתכוון להרבה מאוד, היא באמצעות מכירת מוצר או שירות לכמות גדולה של אנשים. לא משנה מהו המוצר או מהו השרות. בוא נצא מנקודת הנחה שיש לך מוצר שהרווח עליו הוא 50 $, אם המוצר הזה נמכר לעשרת אלפים אנשים, אז יש לך חצי מיליון דולר. עכשיו אתה תתרגם את זה לשקלים, לפי שער הדולר היומי. זוהי בדיוק הסיבה שחברות מסחריות נוהגות להשקיע הרבה מאוד כסף בפרסום. מכיוון שכאשר הן מוכרות את מוצריהן במאות אלפי עותקים, הן עושות הון עתק.

אתה בוודאי שואל את עצמך, מה אני כבר יכול למכור? הרי אני לא חברה מסחרית, אין לי קו מוצרים משלי, ואין לי שרותים מיוחדים שאני יכול לספק לציבור הצרכנים.  אז הנה כמה מוצרים שאתה יכול למכור ולהרוויח מהם הרבה מאוד כסף, אם תעשה את זה נכון.
לעשות הרבה כסף

תוכנות ואפליקציות
ספרים דיגיטליים
ספר הדרכה פיזי
שרות כלשהו

להרוויח כסף גדול מאפליקציות
אם יש לך רעיון גדול לאפליקציה כלשהי לאייפון הרי שזה בהחלט יכול לעשות עבורך כסף גדול. אתה לא מוכרח להיות מתכנת, אתה פשוט יכול לשכור אנשי מקצוע שיפתחו את הרעיון שלך, לשווק אותו, ולהתחיל להרוויח כסף מאפליקציה מגניבה של אייפון. זה שוק שיש בו כסף בשפע, מכיוון שאפליקציה טובה יכולה להימכר לא רק למשתמשים מישראל, אלא למשתמשים מארצות הברית, ומכל רחבי העולם. אם הצלחת להיכנס אל היכל התהילה של   iTunes App Store   רק תחשוב לרגע על הפוטנציאל העצום הגלום בכך.

להרוויח הרבה כסף  מספרים דיגיטליים
זאת דרך מוכרת וידועה, ויזמים עושים בה שימוש כל הזמן כדי להרוויח סכומים עצומים של כסף. יצירת ספר דיגיטלי ומכירתו באמצעות אתר קליק בנק ואתר אמזון.

לעשות כסף גדול ספר הדרכה פיזי
יצירת ספר הדרכה פיזי דומה ליצירת ספר דיגיטלי ובגדול אתה יכול להפוך כל ספר דיגיטלי לספר פיזי עם נייר וכריכה. מתי עושים זאת? כאשר אתה מזהה ביקוש גדול לספר דיגיטלי כלשהו, אתה יכול לפנות להוצאת ספרים רצינית, להוצאה לאור של הספר בפורמט המסורתי של עמודי נייר וכריכה.

לעשות הרבה כסף משרות כלשהו
מתן שירותים הוא תחום שניתן להרוויח בו הרבה מאוד כסף, בין אם מדובר במתן שירות של קידום אתרים עבור בעלי אתרים ובלוגים, בין אם מדובר במתן שירותי עיצוב אתרי אינטרנט, כתיבת תכנים בעבור אינטרנט – כל אלה הם שירותים שניתן לעשות מהם כסף גדול.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.