להרוויח כסף מפרסומות

להרוויח כסף מפרסומות

0 Comments



האם היית רוצה להרוויח כסף מפרסומות? זה די מגניב להיות מין ערוץ 2 כזה קטן, למכור שטח לפרסומות ולקבל כסף בתמורה לכך. אם זה נשמע לך טוב, אז אל תחשוב שזה בשמיים. גם אתה יכול לעשות זאת, אבל כדי לארח פרסומות, צריך פלטפורמה. זאת צריכה להיות מדיה כלשהי. בעבר היחידים שהרוויחו כסף ממודעות היו עיתונים, ולאחר מכן תחנות הרדיו. הטלוויזיה המסחרית בארץ התחילה לא מאוד מזמן , רק בשנת 1993. כלומר, תשדירי  הפרסומת בטלוויזיה המסחרית, שכל כך התרגלנו אליהם, לפני 20 שנה למשל, כלל לא היו היו קיימים. כניסתו של האינטרנט אפשרה לחברות גדולות לעשות כסף מתחום זה, אך ככל שהאינטרנט הלך ותפס נפח גדול יותר, החלו גם אנשים פרטיים לגלות את האפשרות ליצור לעצמם הכנסה נוספת מאתרי אינטרנט ייעודים, ובלוגים.

כן, אפשר להציב פרסומות באתר או בלוג ולהרוויח מזה כסף, מצד שני אפשר לעשות כסף מפרסום כאשר אתה נמצא בצד השני של המתרס. מה הכוונה? להיות בצד של אלה שמפרסמים במאות אתרים ומקבלים חשיפה ופרסום אדיר למוצרים ולשירותים שהם מציעים. תחשוב על זה לרגע, אם כל כך הרבה מפרסמים מתחרים על פרסום מודעות בגוגל, זה אומר דרשני. אם יש מפרסמים שכבר לאורך תקופה ארוכה מאוד ממשיכים ומשקיעים בפרסום באמצעות מודעות גוגל, זה אומר דרשני. אני אומר לך מה זה אומר, זה אומר שזה משתלם להם לפרסם, ולשים את המודעות שלהם בכל אותם אתרים ובלוגים, כי הם מושכים לעסק שלהם הרבה מאוד לקוחות ועושים מזה כסף יוצא מן הכלל. תחשוב על זה לרגע, מכיוון שבסופו של דבר אלה שמפרסמים את העסקים, והמוצרים שלהם, הם אלה שעושים את הכסף הגדול. שווה לתת על כך את הדעת.

אם אתה רוצה לעשות כמה מאות דולרים מפרסומות זה דבר אחד, אבל אם אתה רוצה ממש להתעשר מפרסומות זה עניין אחר. אתרים גדולים וידועים יכולים לגבות סכומים של אלף דולר ויותר בעבור באנר פרסומת אחד, וזאת מסיבה אחת, שיש להם תנועת גולשים אדירה, הם מאוד פופולריים. היתרון הגדול הוא שהם מארחים פרסומות של חברות גדולות שיש להן את הכסף הגדול לשלם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.