כתוב ותרוויח כסף

כתוב ותרוויח כסף

0 Comments

כמה מאמרים ביום אתה מסוגל לכתוב? אני מדבר על מאמרים אינפורמטיביים, איכותיים ובעלי ערך. בהתחלה חשבתי שאני מסוגל לכתוב שניים עד שלושה מאמרים בשבוע. בשלב מסוים עברתי למאמר יומי, כלומר כתבתי מדי יום מאמר אחד. בתקופה מסוימת כשבדקתי את יכולות הכתיבה שלי, ורציתי להביא אותם עד לקצה, גיליתי שאני מסוגל לכתוב ביום אחד בין 5 ל 7 מאמרים. כלומר בסיכום שבועי משהו כמו בין 30 ל 50 מאמרים. כן, אני יודע, זה נשמע המון, וזוהי אכן כמות אדירה. אני מוכרח לומר שזה באמת היה קצה גבול היכולת, בשבועות הללו, הייתי כל כולי שקוע בכתיבה. כתבתי ללא הרף, המוזה וההשראה אפפו אותי. אני מודה שזה ממש לא קצב שאפשר לעמוד בו לאורך זמן.
לכתוב ולהרוויח
האם הדברים הללו נותנים לך מוטיבציה לכתוב? הטבע האנושי הוא לעשות מעט, אנשים נוטים לכתוב איזשהו מאמר בחודש, ולהתאהב בו, ולחשוב שזוהי יצירת מופת. אני רוצה לומר לך כאן ועכשיו, שהכותבים המקצוענים, כותבים בכל יום, ולא מאמר אחד, אלא מספר מאמרים. תנסה לכוון לכתוב שני מאמרים בכל יום. אתה תראה שברגע שתציב לך את המטרה הזאת, הדברים  ישתנו, פתאום ההספק שלך יגדל וייגבר, אתה אפילו לא תאמין שאתה מסוגל לזה. ואם תשווה את הביצועים הללו לביצועים שלך בעבר, פשוט לא תאמין לתוצאות.

מדוע לכתוב כל כך הרבה? מכיוון שזוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות כסף בתחום האינטרנט, בתחום השיווק, ובתחום תוכניות השותפים. על מה מבוססים אתרי אינטרנט, אם לא על תכנים? כאשר בידך מאות מאמרים, אתה יכול להפוך אותם לאתרי אינטרנט מצליחים, אתה יכול להשתמש במאמרים הללו על מנת לפרסם ולקדם את האתרים שלך, באמצעות קמפיין מאמרים באתרי מאמרים. אתה יכול לבסס סרטי וידיאו ביוטיוב על המאמרים הללו, ואם יש לך באמת כמות גדולה ואיכותית של מאמרים בנישה ספציפית, הרי שאתה אפילו יכול להפוך אותם לספר דיגיטלי, שאותו ניתן למכור בכסף.  ואפילו אם לא תמכור את הספר בכסף, הרי שאתה יכול לגייס משקיעים ומפרסמים, אשר יזכו לחשיפה ופרסום בתוך הספר עצמו, וכך תרוויח את הכסף.

אם אתה משווק תוכנית שותפים דרך נפלאה לקדם את המכירות שלך היא לכתוב באתר שלך סקירות אודות מוצרים. אתה פשוט כותב אודות המוצר או השירות, ואם יש לך ניסיון אישי לגביהם זה מצוין, אתה יכול לכתוב על זה. ככלל אצבע אם אתה ממליץ לאנשים על שירות מסוים כדאי שאתה עצמך תתנסה בו קודם. כתוב את האמת על המוצר, או השירות, אין מוצר או שירות מושלמים, , אם תציין לא רק יתרונות, אלא גם חסרון כלשהו, וזה יוסיף לאמינות שלך בעיני הקוראים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.