לכתוב וליצור הכנסה נוספת

לכתוב וליצור הכנסה נוספת

0 Comments
-->

כאשר אתה מתיישב לכתוב את התכנים והמאמרים לאתרים והבלוגים שלך, אני מציע שתנקוט באסטרטגיה מנצחת. האסטרטגיה שלי היא שבכל חצי שעה אני עושה  הפסקה של 10 דקות. ההפסקה הזאת חשובה מאוד, מכיוון שהיא  מאפשרת לך לנקות את הראש, ולחזור לכתיבה רציפה של עוד חצי שעה. כאשר אתה עושה מרתון של כתיבת תכנים, אתה בעצם בונה את העסק שלך ברשת האינטרנט. אם כבר יש לך אתר או בלוג עשיר בתכנים, הרי שאתה מגדיל את עסקיך ומשפר אותם. השיטה שבה אני עובד היא מרתון כתיבת תכנים לפחות פעם בשבוע, כך שבכל חודש יש לי לפחות ארבעה מרתונים כאלה. מעבר למרתונים הללו בימים רגילים אני מקפיד לכתוב לפחות מאמר אחד.
להתפרנס מכתיבה
בשעה שאתה מספק יותר ויותר תכנים איכותיים באתר שלך, לאט לאט אתה הופך אותו למקור מידע מעולה, כזה שאנשים יכולים לעשות בו שימוש מועיל. מנועי החיפוש סורקים את האתר שלך לעתים קרובות יותר מכיוון שהם מבינים שמדובר באתר שמתעדכן על בסיס קבוע ובתדירות די גבוהה. מנועי החיפוש גם מבינים שמדובר באתר שמספק לגולשים אינפורמציה רלוונטית לנושא בו הוא עוסק, ומעניקים לו דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
אבל כדי לכתוב כל כך הרבה ובאיכות גבוהה, אתה זקוק למוטיבציה גבוהה. כאשר אתה יודע שאתה מקים במו ידיך את העסק שייצור עבורך הכנסה נוספת, ומי יודע אולי באחד הימים אפילו תהיה מסוגל להתפרנס ממנו באופן מלא, זה ממלא אותך במוטיבציה ונותן לך רוח גבית. אם אתה אדם שמבין את ערכה של ההתמדה, אז אתה תמשיך לעשות את זה בשמחה, ואפילו תיהנה מאוד מהתהליך. תמיד תעבוד כאשר המחשבה הזאת נמצאת בראשך, שאתה מקים משהו בעל ערך, דבר שבעתיד יתגמל אותך. זה בדיוק כמו סטודנט לרפואה, שקם בכל יום בבוקר, ויוצא ללימודים בשמחה, כי הוא יודע שיום אחד הוא יהיה רופא.
על ידי כתיבה של מאמרים רבים אתה יכול לכוון לטווח רחב של מילות מפתח, וביטויי מפתח, מעבר לביטויים הבסיסיים של האתר, וכך לקלוע לתוצאות רבות יותר של חיפושים שמבצעים הגולשים. כתוצאה מכך יותר גולשים יגיעו אל האתר שלך, בכל  יום.
אם מרתוני הכתיבה הללו נראים לך קשים מדי, אני מציע שתכתוב מייד כאשר אתה מתעורר בבוקר, ובשעות הערב, כך תוכל להשלים לפחות שני מאמרים מדי יום, שזה אומר כ 730 מאמרים בשנה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.