לעשות חבילות של כסף ?

לעשות חבילות של כסף ?

0 Comments
אחת המטרות שלנו ביצירת הון כלכלי היא שבתמורה למעט מאמץ, נרוויח יותר כסף. השיטה היא לבדוק ולבחון היטב כל צעד בתהליך הכולל, לפרק לגורמים את התהליך ולהבין היכן ניתן לשפר, וזאת במטרה להגדיל את הרווחים באופן משמעתי ולעשות חבילות של כסף.



בחלק מהמקרים אפשר להשתמש בתוכנות קיימות כדי להאיץ תהליכים, ובחלק אחר, באין בנמצא תוכנה כזאת, ניתן לפנות למישהו שיודע תכנות, אולי חבר שיודע לתכנת, ולבקש ממנו לבצע עבורך את העבודה, עד שנוצרת מערכת שמבצעת לפחות חלק מהפעולות באופן אוטומטי, ומקלה עליך בתחזוקת העסק הוירטואלי שהקמת. רבים חולמים על מערכת שתעשה עבורם כסף באופן אוטומטי. השאיפה היא ליצור מערכת בנוסח – התקן את זה, ושכח מזה. במילים אחרות, תוכנה כזאת, שתהיה מעין מכונה שתעבוד עבורך, מבלי שתצטרך לתחזק אותה ולהשקיע בה שעות ארוכות בכל יום. כאשר אתה מחזיק ברשותך מערכת כזאת, אז אתה יכול לעשות הרבה מאוד כסף, אבל אני מתכוון הרבה מאוד כסף. יש אנשים שעושים הון בכל יום שחולף. הם לא מרוויחים 300 שקלים ביום, הם גם לא מרוויחים 400 שקלים ביום, הם מרוויחים 3,000 שקלים בכל יום ויום, ו – 4,000 שקלים בכל יום שעובר. האנשים הללו בכל יום, בכל שעה, בכל רגע, בונים את העושר שלהם. אבל האם באמת קיימת במציאות מערכת שכזאת? אתה בוודאי שואל את עצמך מתי אני אתחיל לעשות את הכסף הגדול. כאשר אתה בוחן את ההצעות הקיימות בשוק עליך לבחון אותן היטב ולהסתכל בשבע עיניים.



באחד הפרסומים היה כתוב, תגלה איך בחור ממוצע, שלפני 3 שנים בכלל לא ידע מזה דפדפן אינטרנט מרוויח כיום קרוב למאתיים ועשרים אלף דולר. המטרה של הצהרה כזאת היא לגרום לגולשים לחשוב שאם האדם הזה שאפילו לא ידע מה זה דפדפן אינטרנט, עושה סכום כזה ענק בחודש (אגב אם נתרגם את זה לשקלים זה מתקרב למיליון שקל בחודש), אז גם הם יהיו מסוגלים להרוויח כך, אם רק יקנו את המכשיר הוירטואלי, או במילים אחרות, התוכנה, שבאמצעותה הוא עשה את זה. וכמובן, הם כותבים שזה ישנה את חייך. ואז הוא מתחיל למנות מה אתה לא צריך כאשר אתה קונה את התוכנה הזאת. שאתה לא צריך אתר משלך, ושאתה לא זקוק למוצר משלך,ושלא צריך שיהיה לך נסיון (כמובן, הרי אם היה לך נסיון, אז לא היית חושב לרכוש את המוצר הזה), שאתה לא צריך להיות איש מכירות, ושאתה לא צריך להקדיש לזה זמן. בקיצור אם נסכם את זה, אתה לא צריך לדעת כלום, אלא רק לקנות, לשלם להם והתוכנה כבר תעשה בשבילך הכול.



למרות שאני אחד שדוגל מאוד במיכון אוטומטי של פעולות מסוימות, הרי שאני לא תמים לחשוב שיש תוכנה שתעשה הכול בשבילי, ושאני רק אלחץ על כמה כפתורים. החיים לא כאלה פשוטים, ואולי היינו רוצים באמת שתהיה כזאת מערכת, שתעשה אותנו עשירים. אתה יודע מה, גם אם היתה כזאת מערכת, אם כולם היו קונים אותה, אז היא היתה מפסיקה להיות בעלת ערך. מה נותן ליהלומים את הערך שלהם? הנדירות שלהם. מה מעניק לזהב את ערכו, עצם העובדה שמדובר במתכת אצילה, ונדירה. אילו זהב היה זרוק ברחובות כמו החול, אז בוודאי שלא היה לו כל ערך. באותו האופן, אני לא מאמין במערכות מסוג זה. אולי ישנם אנשים שהצעה מסוג זה נשמעת להם קוסמת מאוד, אני מניח שאלה הם אנשים שתמיד חיפשו בחיים קיצורי דרך. קיצור דרך יכול להיות דבר נחמד, אם הוא עובד ואם הוא אמיתי, אבל לרוב, קיצורי דרך מסתיימים במפח נפש. כשאני רואה הצעה כזאת אני בורח ממנה כמו משוגע, ואפילו לא מסובב את הראש לאחור.



אגב שמתם לב שזה תמיד מין סיפור סינדרלה כזה, בנוסח הייתי במשבר עמוק, מכרתי את הבית, הפסדתי הכול, אף אחד לא רצה אותי, נכנסתי לחובות איומים, ונושים איימו על חיי. ואז ברגע אחד קסום ומבריק עליתי על רעיון גדול במקרה, והרעיון הזה, פיסת הרעיון הזה שינתה את חיי. ועכשיו אני עושה כסף בלי סוף. תוך חודש הרווחתי מאתיים אלף דולר, ומאז בכל חודש אני מרוויח יותר משלוש מאות אלף דולר מדי חודש. איך אומר נחמיה שטרסלר, אז שלא יעבדו עליכם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.