רעיונות למציאת נישה רווחיות לבלוג

רעיונות למציאת נישה רווחיות לבלוג

0 Comments

לא אלאה אותך ביתרונות של תוכניות שותפים, ולא אפרוש כאן לפניך מדוע זה טוב להיות משווק תוכניות שותפים. אם אתה כבר זמן מה מחפש מידע בנושא של לעשות כסף, אני בטוח שכבר קראת מאמרים מהסוג שמסביר למה זה טוב. הבעיה היא שכאשר סיימת לקרוא מאמר כזה, נשארת עם סימן שאלה אחד גדול. אמרת לעצמך, אוקיי, שכנעתם אותי שזה טוב, אבל איך אני עושה את זה? איך אני בכלל מתחיל להיות משווק תוכניות שותפים? מה צריך לדעת משווק תוכניות שותפים, באילו כלים עליו לעשות שימוש? או, על זה בדיוק רציתי לדבר איתך.
על מנת להרוויח מתוכניות שותפים עליך לבנות אתר המבוסס נישה כלשהי. תחת המטרייה של הנישה הזאת ניתן לקדם מוצרים שונים, ולהרוויח כסף מהפניית לקוחות אל המוצרים הללו. אני יכול לתת לך כמה דוגמאות לכך. אחרי שהקמת בלוג עליך להתחיל למלא אותו בתכנים רלוונטיים. לכתוב תכנים בעצמך, ואף לרכוש תכנים מוכנים מכותבים מקצועיים. כמו כן, עליך ללמוד איך לקדם את הבלוג. זה די קל למצוא נושא לאתר, פשוט גלוש לאתר כמו clickBank היכנס ל Marketplace הממוקם בתפריט העליון של האתר, ובחלק השמאלי של העמוד תמצא נישות שונות. הייתי רוצה לומר לך שאם אתה רוצה להקים בלוג בעברית אתה יכול לעשות אותו הדבר עם אתר קליקאון, או וויסייל, אבל שלא כמו האתר האמריקני, האתרים הישראליים, אינם מאפשרים גישה לכל גולש, כפי שמאפשר אתר ClickBank, אלא רק לגולשים רשומים.
אז אם אתה רוצה לבסס בלוג ישראלי על נישה כלשהי, מהיכן תקבל רעיונות? פשוט מאוד, גלוש אל אחד מאתרי המאמרים הרבים ברשת, לדוגמה  גלוש אל אתר Reader. בחלק הימני של האתר תמצא רשימה של קטגורית מאמרים. לדוגמה, אוכל ומתכונים, אמנות, אימון אישי, אינטרנט, ועוד ועוד. על כל קטגוריה  מהרשימה ניתן לבסס בלוג. אבל אתה יכול לעשות דבר הרבה יותר טוב, שים לב שכל קטגוריה מכילה קטגורית משנה, לדוגמה תחת אוכל ומתכונים, תמצא ביקורת מסעדות, מתכוני דגים, מתכוני חגים, מזון אורגני ועוד עוד...על כל אחד מאלה ניתן לבסס אתר אינטרנט. יש לך כאן מאות רעיונות לבלוגים שונים.
כאשר אתה מתחיל לכתוב תכנים בנושא שבחרת, עליך לכתוב תוך כדי שימוש במילות מפתח מתאימות, כדי שכאשר אנשים יבצעו חיפוש בגוגל עם מילות המפתח הללו, הם יגיעו אל התוכן שלך. עשה שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל על מנת להבין כמה אנשים בכל חודש, מחפשים מונח ספציפי.
שים לב שלכל ביטוי מפתח יש שני צדדים. צד אחד הוא כמה אנשים מחפשים את הביטוי הזה מדי חודש, והצד השני הוא כמות התחרות אודות ביטוי מפתח זה. כדי לדעת כמה אנשים מחפשים את הביטוי עשה שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל. כדי לדעת מה היקף התחרות אודות אותו ביטוי, פשוט הקלד אותו בחלון החיפוש של גוגל. אם הביטוי מכיל יותר ממילה אחת תחום אותו במרכאות כפולות לדוגמה  "איך לעשות כסף"ככלל אצבע אתה מחפש מילות מפתח שיש להן משקל, כלומר מחפשים אותם לפחות 200 אנשים בחודש, אבל התחרות אודותיהם קטנה יחסית.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.