איך לעשות עוד כסף

איך לעשות עוד כסף

0 Comments
-->

אם כבר יש ברשותך סכום כסף, סביר להניח שהשאלה הבאה שתעלה במוחך תהיה, איך לעשות עוד כסף, מתוך הכסף שכבר יש לך. בוודאי שמעת את המונח לתת לכסף לעבוד בשבילך. אבל מה זה בדיוק אומר, ואיך אפשר לגרום לכסף לעבוד. בדיוק כאן נכנס מושג נוסף לתוך המשוואה, ובמילה אחת אפשר לקרוא לו השקעה.
לעשות עוד כסף
אם תשקיע את הכסף לאורך תקופה של מספר שנים בודדות, ואפילו למשך עשרות שנים, הרי שהכסף הזה יגדל ויצמח כמו שתיל שמתפתח והופך לעץ גדול. השקעות זה הסוד של העשירים. אם תבדוק לעומק, נדיר שתמצא אדם עשיר שאין לו השקעות. זה יכול להיות השקעות בבורסה, במניות, השקעות בשוק ההון, זה יכול להיות השקעות נדל''ן, בתים, בתי מסחר וחנויות. יש כאלה הרוכשים עסקים פעילים שכבר מרוויחים כסף, ויש המשקיעים בעסקים חדשים מהשלב הראשוני. אנחנו מדברים כאן על אנשים שהתעשרו, ולא כאלה שנולדו להורים עשירים, או כאלה שירשו את כספם מאיזה דוד עשיר באמריקה.

אז אם השקעות כל כך טובות, ועשויות להוביל לעושר, מדוע לא כולם משקיעים, ולא כולם מתעשרים? ראשית צריך שיהיה ממון כדי להשקיע אותו, שנית לא כל ההשקעות מניבות את הרווחים המיוחלים. יש השקעות יוצאות מן הכלל, יש השקעות אדירות ונהדרות, אבל יש גם השקעות פחות טובות.

אם אתם צעירים אחרי צבא ורוצים להתעשר, העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכם היא למצוא עבודה עם משכורת טובה, להצטמצם בהוצאות עד כמה שניתן, לגור עם ההורים, לא לבזבז כספים על שטויות, ולחסוך את מרבית המשכורת. לעשות זאת למשך שנתיים עד חמש שנים. אגב אפשר גם לצאת לשנת עבודה בארצות הברית למשל, לעשות הרבה מאוד כסף, ולחסוך המון בזמן קצר יחסית. ברגע שיהיה בידכם סכום גדול, תהיו מסוגלים להניח לכסף לעבוד בשבילכם, ותתחילו ליצור הון שיוביל לעושר.

מדוע כדאי לעשות זאת? מכיוון שמחקרים שבדקו את הנושא העלו שני דברים:
 1 אנשים רבים שהתעשרו (כאלה שלא נולדו להורים עשירים) התחילו להשקיע בגיל צעיר. כך שככל שתקדים להשקיע, כך סיכוייך להתעשר בעתיד לבוא, יגדלו.

2 אנשים רבים שהתעשרו השקיעו לאורך זמן, בהשקעות לטווח ארוך.

זהו מידע חשוב, ומכיל עקרונות שאנשים רבים, אשר עשו בהם שימוש, התעשרו.

למד עוד אודות השקעות פיננסיות ושוק ההון:
הדרך הנכונה לעשות כסף מהשקעות

3 שיטות להרוויח מקרייגליסט

איפה להשקיע את הכסף כששוק המניות מסוכן

האם הכסף שלך חרוץ או עצל

הסוד לעשות כסף מתוך הכסף

איך להרוויח כסף משוק ההון

הסוד להרוויח כסף משוק ההון

להשקיע כסף


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.