כמה רעיונות לעסקים

כמה רעיונות לעסקים

0 Comments
-->


רעיונות לעסקים קטנים יש המון, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור בתחום שמעניין אתכם ואתם טובים בו ומוכשרים בו. משהו שאתם גם נהנים לעשותו.
רעיונות לעסקים

עסק קטן לכתיבת ברכות ואיחולים
בכל יום מישהו חוגג משהו. בין אם מדובר בחגיגת בר מצווה או בת מצווה, או בין אם מדובר בליל כלולות או יום הולדת, הרי שאלה הם אירועים שבהם יש ברכות ונאומים. ישנו ביקוש רב לדרשה לבר מצווה, ויש ביקוש לאיחולים מותאמים אישית, ונאומים באירועים ושמחות. אם אתם בעלי כשרון ויכולת ומסוגלים לכתוב את הברכות הללו, אתם יכולים לעשות מזה כסף טוב. דרך נוספת עבור יזמים נטו היא פשוט ליצור קשר עם כמה כותבים טובים, אשר יכתבו עבורך את הדרשות והנאומים. כך שגם לאחר התשלום לכותב עדיין נותר רווח. זה בדיוק כמו שמוכר בחנות נעליים לא מייצר בעצמו את הנעליים אלא רוכש אותם ומוכר הלאה. גם כאן, אתה לא חייב להיות כותב מקצועי, אלא להניח לאחרים לייצר עבורך את המוצר, ולמכור אותו ברווח. כמה צריך להשקיע? צריך להקים אתר אינטרנט, ובו לפרסם אימייל ליצירת קשר ואף טלפון נייד לקבלת ההזמנות. השקעה של כמה מאות שקלים.

עסק קטן לרכישת ומכירת דומיינים
דומיין הוא כתובת האינטרנט הייחודית של האתר. בעלי אתרים מנסים להשיג את כתובות הדומיין הטובות ביותר עבור האתרים שהם מקימים. יש חשיבות רבה, ופוטנציאל מסחרי גדול בשמות קליטים המותאמים לתחום בו עוסק האתר. כך למשל יזם שמחליט להקים אתר בתחום הדיאטה, ישמח מאוד לקבל את הכתובת  www.diet.com  עבור אתר הדיאטה שהוא מקים, אלא שהשם הזה, הכתובת הזאת, כבר תפוסה. ואני אומר את זה עוד לפני שבכלל בדקתי את זה. איך אני יכול להיות כל כך בטוח שהשם הזה כבר תפוס? מכיוון שכתובת כזאת מבוקשת מאוד, הכתובת כולה מיוסדת על מילת מפתח בודדת, שזוכה להיקף חיפושים חודשי אדיר בגוגל,  ולכן לא ייתכן שהיא פנויה. לאיזה כתובות יש ביקוש? ראשית כתובות שמסתיימות ב com, שנית כתובות שמכילות מילות מפתח מבוקשות, כתובות שקל לזכור. אם עלית על כתובת פנויה, אתה יכול לרכוש אותה בסכום של בערך 12$ בשנה. מצד שני אם תקנה כתובת דומיין תפוסה שנמכרת על ידי בעל הכתובת, המחיר יכול להיות מאות דולרים, ובמקרים מסוימים אלפי דולרים.

קח בחשבון ששמות דומיין משתחררים בכל שנה, ואם אותו בעל דומיין לא חידש את השם, יש זמן שהדומיין חופשי לרכישה, ואתה יכול לעלות על המרווחים הללו, ולנצל את ההזדמנות לרכוש את הדומיין.
נאמר שרכשת דומיין מעולה במחיר טוב, איך אתה מוכר אותו? קיים שירות כזה באתר godaddy, הם יוצרים קשר עם בעל הדומיין ומציעים לו מחיר כדי לקנות ממנו את הדומיין בעבור הלקוחות שלהם. היתרון הוא שאתה אפילו לא חייב להקים אתר, אלא רק לסחור בכתובת הדומיין. אפשרות אחרת היא כן להקים אתר ולהתחיל להרוויח ממנו כסף, ואז יש שתי אפשריות האחת היא למכור את האתר כולו, כולל כתובת הדומיין והשנייה היא להציע את הכתובת למכירה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.