איך להיות מיליונר

איך להיות מיליונר

0 Comments
-->
אם תשאלו 100 אנשים האם הם רוצים להיות מיליונרים, כולם ישיבו בחיוב. אבל אם תשאלו אותם איך להיות מיליונר? רוב סיכויים שאף אחד מהם לא יהיה מסוגל להשיב על השאלה הזאת. איך זה יכול להיות שיש כל כך הרבה אנשים שרוצים להיות מיליונרים, אבל אף אחד לא יודע להשיב על השאלה איך להיות מיליונר?
להיות מיליונר
אז הנה כמה עובדות שאולי יעזרו לכם למצוא את הנתיב אל העושר:
המיליונרים הם אנשים שעושים מה שהם אוהבים, ואוהבים מה שהם עושים, ואני לא מדבר על בילויים וחופשות, אני מתכוון לתחום העסקי. הכול מתחיל מהאהבה לעשייה. האם אתם אוהבים את מקום עבודתכם, האם אתם נהנים מכל רגע בעבודה? או שאולי הייתם מעדיפים לעשות משהו אחר בזמן הזה.

אני עומד לבחון אתכם, ומייד אעשה לכם כאן ועכשיו טסט קצר, שיראה לכם בדיוק האם אתם אוהבים את מקום עבודתכם. אבל עליכם להיות אמיתיים עם עצמכם ולהשיב בכנות על השאלה הזאת, אחרי הכול אם תשיבו שלא בכנות, אתם לא מרמים אף אחד, אלא רק את עצמכם. והנה השאלה: אם מחר הייתם מגלים שזכיתם בסכום של 50 מיליון שקלים בלוטו, האם הייתם ממשיכים לעבוד במקום עבודתכם הנוכחי, או שהייתם עוזבים? 

מעט מאוד אנשים היו אומרים שהיו ממשיכים לעבוד כרגיל. מי כן יישאר במקום עבודתו? לרוב יהיו אלה המיליונרים אשר לא ייוותרו על העבודה הנוכחית שלהם. זמר שאוהב לשיר ולהופיע, אפילו אם יזכה בסכום העצום הזה, ימשיך לעבוד בעבודתו הנוכחית, שחקן שאוהב לשחק על הבמה, לא יפסיק בגלל שהוא זכה בסכום כסף גדול, בעל עסק שאוהב את העסק שלו ונהנה לנהל אותו, לא יסגור אותו, בגלל שהוא זכה בסכום הכסף.
דרך אחת להיות מיליונר היא להיות חדשני ולהמציא משהו שהרבה מאוד אנשים יגלו בו עניין ויעשו בו שימוש. מי שהמציא את טוויטר הפך להיות מיליונר, ובוודאי ממציא פייסבוק (מארק צוקרברג) כבר מזמן הפך להיות מיליונר.

אם אתה צעיר, אז יש לך יתרון עצום, מכיוון שאתה יכול לתכנן את עתידך, כך שלמשל תוך 10 או 15 שנה תגיע למעמד של מיליונר. יש המון כוח לתכנון מוקדם. תתחיל לתכנן מעכשיו הקמת עסקים, למד את המיומנויות הנדרשות על מנת שתהיה מסוגל להריץ את העסקים הללו. למד איך לחסוך כסף ולהשקיע כסף. צמצם את ההוצאות שלך, ולתקופה מוגבלת של שנתיים – שלוש, עבוד בשתי עבודות על מנת להגדיל את רמת ההכנסה שלך, את הכסף שאתה מרוויח תשקיע בחסכון נושא ריבית או תיק השקעות טוב.

אם עשית את כל זה ועדיין לא הפכת להיות מיליונר, תמיד יש את הסיכוי להתחתן עם מיליונר/ית


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.