כסף ברשת

כסף ברשת

0 Comments
הכסף ברשת האינטרנט חי וקיים, ואם אתה לא תיקח אותו מישהו אחר כבר ייקח אותו. מה שאני אוהב בעניין של להרוויח כסף ברשת האינטרנט הוא שהכול נעשה מהחדר הפרטי שלי. זה כזה מגניב לשבת ולייצר הכנסה נוספת נאה ביותר היישר מהבית שלי, בתנאים שלי, בשעות שנוח לי וכיף לי לעבוד, לצאת להפסקה מתי שבא לי ולעשות דברים מתי שמתחשק. לפעמים עולה לי איזשהו רעיון מבריק בשעה 1:00 אחרי חצות, ואני קם מהמיטה כדי לכתוב אותו,  ולמחרת עובד עליו, זה כיף לא נורמלי לדעת שהרעיונות הללו בסופו של דבר הופכים לכסף חי ונושם.
לעשות כסף ברשת האינטרנט
איך אני עושה כסף ברשת? אני אגלה לך היום את אחד הסודות השמורים ביותר שלי. יש לי כמה חברים טובים שהזהירו אותי לא לחשוף את הקלפים ולא לגלות, כי הם אומרים שזה ייצור לי מתחרים, הם אומרים לי שמור את הסודות לעצמך, למה אתה צריך לגלות איך אתה מרוויח כסף ברשת? ומה אני אומר? אני אומר שמי שמגיע אל האתר שלי מגיע לו שירות וי איי פי. אתה מבין, אם הגעת אל האתר הזה, אתה בוודאי רוצה לגלות שיטות איך להרוויח כסף, אתה מחפש אינפורמציה. ואני מאמין שמי שעוזר לאנשים אחרים להרוויח, בסופו של דבר גם הוא מרוויח. אני יודע שאם אספק לך מידע בעל ערך אתה תחזור לאתר שלי.

אז איך אני מרוויח כסף ברשת? כדי לגלות את כל השיטות תצטרך לקרוא את כל המידע באתר הזה, אבל אני רוצה להצביע על אחת השיטות שאני נוקט בהן, ומאוד אוהב לעשות כסף באמצעותה. השיטה היא יצירת ספרים דיגיטליים. עכשיו אולי אתה בטוח שאני יוצר ספרים דיגיטליים ומוכר אותם בכסף, וכך אני מרוויח. כאחד שמאמין שהאינטרנט צריך לספק מידע חינם להמונים, מידע חופשי ללא תשלום, אני מציע את ספריי בחינם לגולשים באתרים שלי. אז איך אני מרוויח מזה כסף, אם אני נותן את הספרים ללא תשלום? התשובה היא ספונסרים. אני משכיר שטח פרסום בתוך הספרים לבעלי עסקים שונים שמעוניינים בפרסום, ולבעלי אתרים שונים שרוצים לפרסם את האתרים שלהם. נכון, בין היתר אני גם משתמש בזה כדי לפרסם את האתרים שלי.

אתה יכול להוריד (ללא תשלום) כמה מהספרים ולהבין איך זה פועל. אתה יכול להוריד את רומאן המתח שנקרא  "תאהבי אותי לנצח"  או את התרגום שלי לספר ההרפתקאות הידוע,  "אליס בארץ הפלאות." שים לב שלא כל ספר באנגלית אתה רשאי לתרגם, אלא אם כן מדובר בספר שהסופר נפטר לפני יותר מ 70 שנה, ואז הספר הופך לספרייה ציבורית. בכל מקרה לפני כל תרגום שכזה יש לברר את עניין זכויות היוצרים עם אקו''ם. בכל יום נעשים באינטרנט מיליוני דולרים, יש כל כך הרבה כסף שצריך עוד  להיעשות, כמה שיותר אנשים יצטרפו לעשייה הזאת, כך יהיה לנו עולם טוב יותר, וכלכלה בריאה יותר.

הרבה כסף 

איך לעשות כסף מאפלוד סייל

איך עושים כסף באינטרנט בענק

לעשות כסף - מחשב וחיבור לאינטרנט

לעשות כסף באינטרנט בישראל

איך אפשר לעשות כסף מהאוטובוס

כסף מזומן בזמן

איך יוצרים הכנסה פסיבית ונהנים מחירות כלכלית


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.