הרבה כסף

הרבה כסף

0 Comments


הרבה כסף, אני רוצה להרוויח מיליונים, כך היה כתוב באימייל נשלח אליי לפני כשבוע. והמשפט הבא היה, איך אני יכול להרוויח את המיליונים האלה? היום ננסה להשיב על השאלה הזאת אחת ולתמיד. אפשר היה לענות לאותו שואל, שילך ללמוד 7 שנים רפואה, או כמה שנים טובות משפטים, וכשיהיה לו מקצוע מכניס הוא ירוויח היטב. אבל אני מניח שהכוונה שלו בשאלה היתה אחרת לגמרי. נתחיל לסקור כמה דרכים שאינן קשורות באופן ישיר לאינטרנט. עסקאות נדלן יכולות להכניס הרבה מאוד כסף, וניתן ללמוד את התחום בזמן קצר יחסית, השקעה בבורסה ומסחר בבורסה, אלה הן שתי דרכים מעולות, עבור מי שלומד את התחום, או שמוצא מישהו מומחה בעל ידע, שיעזור לו בזה. פתיחת עסק, עדיין נותרה אחת הדרכים הפופולריות ביותר, ומה לגבי האינטרנט?
להרוויח הרבה כסף
ובכן, יש משווקים באינטרנט, שמרוויחים טונות של מזומנים, והכסף אצלם זורם כמו מים מתוך ברז. אם תיכנסו לאתר Clickbank אל האזור שנקרא marketplace תמצאו שם מוצרי אינפורמציה דיגיטליים שנמכרים באלפי עותקים בשבוע. ללא ספק, היצרנים של הספרים הללו, עושים כסף גדול ובגדול. ספרים דיגיטליים שנושאים את הכותרת, Auto wealth maker מייצר עושר אוטומטי או commission crusher מצליחים מאוד. השאלה היא, אם תקרא את הספרים הללו שמבטיחים הרבה מאוד, ואם תבצע את מה שכתוב בהם, האם גם אתה תצליח ליצור הון? אני בספק גדול, מה שבטוח הוא שמי שיש לו את הבעלות וזכויות היוצרים על הספרים הללו ללא ספק עושה הון. ספרים דיגיטליים מצליחים אחרים הם בנושא של דיאטה והרזיה, כך למשל הספר The Diet Solution Programמצליח מאוד ונמכר בטירוף, אז זוהי אולי דרך אחת, לכתוב רב מכר מצליח שמלמד אנשים לעשות משהו.

לרצות לעשות הרבה כסף, זה לא דבר רע, יחד עם זאת אני תמיד מציע להתחיל ממשהו, להתחיל בקטן. אתה מבין, האנשים הללו שכתבו את הספרים הללו, שהם היצרנים ושעושים צונמי של דולרים, הם משווקים ממולחים עתירי ניסיון, הם לא הופיעו ביום אחד ועשו מיליונים. הם יודעים המון אודות שיווק ומכתבי מכירה, יש להם את הידע כיצד להשיק מוצר חדש לשוק האינטרנט, והם עושים את זה בגדול פעם אחר פעם.

אם אתה רוצה ליצור לעצמך הכנסה נוספת דרך האינטרנט, מהמחשב הביתי שלך, אתה בהחלט יכול לעשות זאת, אך עליך להיות בעל סבלנות רבה, נחישות, וחריצות. זה לא שתשב מול המחשב והכסף יפול עליך מהשמיים. אולי כל זה נראה במבט ראשון מבחוץ מאוד פשוט, אבל תאמין לי גם כאן יש הרבה מה ללמוד, וככל שתצייד את עצמך ביותר ידע ויותר מיומנויות, אלה יאפשרו לך להרוויח כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.