להתחיל עכשיו לחסוך כסף

להתחיל עכשיו לחסוך כסף

0 Comments
-->


אני רוצה להתחיל מייד עם ההמלצה ואחר כך להסביר. אז תקשיב לדברים. לא משנה מה הגיל שלך, תתחיל כבר עכשיו לחסוך כסף. חוסך כבר? אל תהסס להגדיל את החסכונות שלך.אחרי שזרקתי את העובדות ישר בפנים, אני רוצה לתת לך קצת קצת אינפורמציה מדוע זה חשוב שתחסוך כסף. כאשר אתה לוקח אחוז מסוים מההכנסה שלך ושם אותו בצד לשם צבירת כספים, אתה עושה מעשה חכם מאוד. לאמיתו של דבר אתה שם את עצמך בסולם העדיפות הגבוה ביותר. מדי חודש אתה מרוויח משכורת. שמעת בוודאי על תכנון תקציב משפחתי. הבעיה עם תכנון כזה שזה מאוד מורכב ומסובך. מה שאני עושה הוא דבר שונה לחלוטין. אני מעביר באופן אוטומטי מדי חודש מהמשכורת החודשית שלי סכום של 1,500 שקלים לחשבון חיסכון נפרד. ועכשיו אני חי מכל היתר.

להתחיל לחסוך כסף
אתה מבין זה שם לי תקציב מוכן, וכל מה שאני צריך לעשות זה לנהל את עצמי על פי התקציב הזה. אני מייד יודע כמה כסף יש לי בכל חודש. זה המשכורת שלי פחות 1500 שקלים, עם זה אני צריך להתמודד ועם זה אני צריך להסתדר.

בד בבד בחשבון ההוא נצבר כסף שהולך ותופח מדי חודש בחודשו. היתרון הוא שאני גם מקבל ריבית בעבור הכסף הזה, כלומר זה כסף שצומח ולא נשאר במקום. זה כסף שגדל. נכון הוא לא גדל בקצב ענק, מכיוון שאין מדובר כאן במניות שיש להן פוטנציאל לגדול בעשרות אחוזים.  מצד שני אני נמצא בצד הסולידי, ואינני לוקח סיכונים  מיותרים.

ככל שתתחיל לחסוך בגיל צעיר יותר, כך תצא נשכר יותר. יחד עם זאת, לעולם לא  מאוחר. אני מכיר אנשים שהתחילו לחסוך רק בגיל 40, ואפילו כאלה שהתחילו בגיל 50.


נכון לכתיבת שורות אלה, אחד הבנקים הגדולים מציע תוכנית חסכון עבור תינוק  או ילד. ההורים מפקידים 400 שקלים בחודש לתקופה של 15 שנה. כאשר ימלאו לילד 15, יעמוד לרשותו סכום יפה של 105,000 שקלים. שים לב איך הכסף תופח גדל וצומח. כאשר אתה שם בצד בכל חודש 400 שקלים אתה לא ממש מרגיש, הרי מדובר בסכום קטן, אך הצבירה בסגנון של ריבית דריבית, מעניקה לך תשואה יפה.

חיסכון הוא ריצה למרחקים ארוכים, וזוהי הסיבה שהרבה מאוד מתייאשים, הם אומרים לעצמם, עד שנקבל את הסכום, זה ייקח שנים, והם מוותרים מראש. אל תשכח שחיסכון נותן לך ביטחון. אם יקרה משהו חריג ותזדקק לכסף, הוא יהיה שם עבורך. כאשר אתה מתקדם בתפקידים שלך בחיים ומגדיל את ההכנסות כך אתה יכול להגדיל את סכומי ההפרשה לחסכון. חייל משוחרר שהרוויח 4200 שקלים בחודש, ושם בצד 1000 שקלים, מגיע לגיל 30 לאחר לימודים אקדמיים, ומרוויח במקום עבודתו 25,000 שקלים. בשלב זה בחיים הוא יכול לחסוך  5,000 שקלים בחודש, וזה כסף שהולך ומתעצם כמו כדור שלג. במקרה זה, תוך שנה אחת בלבד הוא יצבור 61,800 שקלים, ובעשר שנים  618,000 שקלים.

עכשיו אתה מבין מדוע אתה חייב לשים לך חיסכון? אל תקרא את החומר הזה ותשאיר אותו כידע תיאורטי בלבד, השתמש בו, הכנס אותו לפעולה. הפעולות שתעשה היום, ישפיעו על המחר שלך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.