איך לעשות כסף – עצות ששוות זהב

איך לעשות כסף – עצות ששוות זהב

0 Comments
אם אתה באמת רוצה לעשות כסף, ישנה עצה אחת שאני פשוט חייב לתת לך היום. ותאמין לי העצה הזאת שווה זהב. 
עצות השוות זהב לעשות כסף


אז מה בעצם אני אומר לך כאן? אל תקפוץ מטכניקה שיווק אחת לשנייה. ראיתי יותר מדי אנשים שעושים את השגיאה הזאת. לדוגמה אם אתה מקדם את האתרים שלך על ידי הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מצוין. אל תחפש את הגביע הקדוש, ואל תעבור בכל יום לשיטה אחרת. אני מציע שתתמקד בשלוש ארבע, עד חמש שיטות קידום שונות, ותדבק בהן. עשה אותן על בסיס קבוע, מספר פעמים בשבוע. 

אם לאחר זמן מה נראה לך ששיטה מסוימת לא עובדת טוב, ואינה משיגה עבורך תוצאות, תזנח אותה ותמשיך לבצע את השיטות שעובדות. במקביל אתה יכול התנסות מדי פעם בשיטות נוספות חדשות, ולאמץ לך שיטה חדשה. יחד עם זאת תדבוק במה שאתה כבר יודע ובמה שאתה כבר עושה.
והנה הבעיה הגדולה ביותר של הדור הזה. קצב החיים המהיר. אם נסתכל 50 שנה אחורה, או אפילו 40 שנה אחורה, אנשים חיו חיים שונים לחלוטין. 

הכל התנהל הרבה יותר לאט. אם היית צריך לדבר עם מישהו, והוא היה מחוץ לבית, השארת לו הודעה והוא חזר אליך במקרה הטוב אחרי כמה שעות. לרוב רק למחרת היום. וזה היה מקובל, ובסדר גמור. היתה לאנשים בבית טלוויזיה שקלטה ערוץ אחד בלבד,  ללא מחשבים ללא טבלטים, ללא מוזיקת אמ פי 3 וכמובן בלי אימיילים ובלי אינטרנט. כשמישהו רצה לברך חבר או בן משפחה, הוא שלח לו כרטיס ברכה בדואר. 

אז מה בעצם אני רוצה לומר לך כאן? בימנו קצב החיים המסחרר מבלבל את האנשים. הוא גורם להם לחשוב שגם בעסקים זה צריך להיות כזה מיידי. אנשים רוצים סיפוקים מיידים. הם רוצים לעשות כסף מהיר, צ'יק צ'אק. וכאן הם מחמיצים דבר גדול. עסק בונים כפי שבונים בית, לאט לאט, מהיסוד. אין קיצורי דרך. נכון שפה ושם יש טכניקות שעוזרות לשפר רווחים, להאיץ את העסק וכדומה. יחד עם זאת לא ניתן לדלג על השלבים החיוניים והיסודיים ביותר. 

עסקים נבנים לאורך פרק זמן ארוך, ובהתמדה. אז אם השקעת שלושה חודשים ועדיין לא ראית תוצאות, אין לך בכלל מה להתייאש. האמת, אפילו אם עבדת שנה שלמה ואתה רק רואה טפטופים של כסף, עדיין אין לך מה להירתע. כבר ראיתי את זה בעסקים שהקמתי, דווקא אלה שלקח להם זמן, בסופו של דבר הפכו להיות מורידי הגשם. ואני מתכוון לגשם של כסף.
בהמשך לדברים שאמרתי כאן, שאנשים רוצים להקים עסק באינטרנט או לעשות כסף און ליין תוך כמה ימים, באותה המידה, יש אנשים שרוצים ללמוד הכל בכמה ימים. הם חושבים שהם יגלשו יומיים – שלושה באתרים שמלמדים איך לעשות כסף, וזהו, הם סיימו. לא יקירי, זה לא עובד ככה. אני אדם שמאוד מאמין בלימוד ובשקידה, אני מאמין שלרכוש ידע, זוהי מעלה גדולה,  יחד עם זאת אל תנסה לעכל את הכול ביום אחד, או אפילו בשבוע אחד. עליך לתת לדברים לחלחל במוחך, להיקלט, להיטמע, ורק אז להמשיך הלאה ולקרוא עוד ועוד. 

אני זוכר שכאשר קיבלתי החלטה להתחיל לעשות כסף ברשת האינטרנט, נתתי לעצמי חלון של חצי שנה. כן, שישה חודשים שלמים, רק של לימוד, קריאה, וכתיבת הערות. בתום החצי שנה הזאת, יצאתי לדרך והתחלתי לפעול. אז אם אתה מחפש קיצורי דרך, לא אני זה שאמליץ לך על כך.

מידע חשוב  לעשות כסף:
איך לעשות כסף ולשנות את מסלול חייך

איך לעשות כסף מגוגל אדוורדס

איך לעשות כסף מספרים

איך לעשות כסף מהטלוויזיה

מה נחוץ כדי לעשות כסף

איך לעשות כסף עם WeSell

איך לעשות כסף מהספסל

איך לעשות כסף מהידע האישי שלך

קבל אור ירוק לעשות כסף

איך לעשות כסף מבניית נכסים

איך לעשות כסף מקידום אתרים

איך לעשות כסף גדול והיכן

איך לעשות כסף מפרסומות

איך לעשות כסף מלרכב על גל ההצלחה

איך לעשות כסף מפייסבוק



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.