איך לעשות יותר כסף מהסטטיסטיקה של הבלוג שלך

איך לעשות יותר כסף מהסטטיסטיקה של הבלוג שלך

0 Comments
-->


האם אתה כבר מריץ בלוג ועושה ממנו סכום כסף כלשהו? זה ממש לא משנה כמה כסף אתה מרוויח, אני רוצה להראות לך דרך איך אתה יכול למתוח את הרווחים ולהגדיל אותם. 
לעשות יותר כסף
הסטטיסטיקה של הבלוגים שלך כוללת מידע בעל ערך שעשוי לעזור לך לשפר את הרווחים, אבל חשוב לדעת איך לעשות את זה. המספרים כשלעצמם אינם מועילים אם לא מבינים את הערך שלהם, ואם לא מכניסים את זה לפעולה.
אם אתה כותב את הבלוג שלך בבלוגר, תמצא הרבה מאוד מידע סטטיסטי כאשר תתחבר לחשבון הבלוגר שלך. המידע הזה כולל אינפורמציה לגבי כמות הגולשים שהגיעו לבלוג ביום ספציפי, בשבוע האחרון ואף בחודש האחרון. כמו כן תמצא מידע לגבי פוסטים ספציפיים, כלומר מאמרים ספציפיים, כמה אנשים צפו בהם. מהם הרשומות הפופולריות ביותר בבלוג שלך, ואיך אנשים הגיעו אליהם. כלומר, אילו מונחים הם חיפשו בגוגל כדי להגיע אליהם.
כאשר אתה מתחיל להבין אילו פוסטים בבלוג שלך הכי מעניינים את הקהל שמגיע אליו, אתה יכול לעשות עם זה כמה דברים. ראשית אתה יכול לכתוב עוד מסוג הפוסטים הללו כדי למשוך יותר ויותר גולשים אל הבלוג שלך ולהפוך אותו למקור מידע טוב יותר בחיפוש הספציפי הזה. אם לדוגמה הבלוג שלך עוסק בעשיית כסף, והרשומה הנצפית ביותר היא איך לעשות כסף מיוטיוב, אתה יכול לכתוב עוד כמה מאמרים בנושא ולחזק את מעמדו של הבלוג שלך כמקור מידע מעולה לתשובה לשאלה הזאת. הדבר השני שאתה יכול לעשות הוא ליצור מוצר מידע, לדוגמה ספר אלקטרוני שמלמד לעומק את כל התורה של עשיית כסף דרך יוטיוב. ספר שמכיל בתוכו הרבה מאוד אינפורמציה יקרת ערך, טיפים וטריקים לשיפור הרווחים, וליצירת מקור הכנסה מעולה ממדיה זו.
הבלוג שלך מכיל בתוכו נוגטים של זהב, כל רשומה פופולרית כזאת ניתן להפוך למוצר מידע שלם ומושלם. כזה שמכסה את כל ההיבטים. אם נתייחס לדוגמה של יצירת ספר דיגיטלי אודות עשיית כסף מיוטיוב. אתה יכול לכתוב על שיטות ליצירת סרטים, איך לערוך סרט, המלצות על מצלמות דיגיטליות טובות ועוד.
המטרה שלך היא לצמוח ולגדול. בלוג שמכניס 200 דולר בחודש זה נחמד, אבל בלוג שמכניס 2000 דולר בחודש זה כבר פרנסה של ממש. אתה צריך לקבוע לעצמך  מטרות, ולדבוק בהן. לעבוד עליהן בכל יום, ולהתקדם לאט אבל בצעדים נחושים לעברם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.