הסוד להרוויח כסף ממכירת מוצרי מידע

הסוד להרוויח כסף ממכירת מוצרי מידע

0 Comments
-->


רבים מרוויחים כסף ממוצרי מידע ומצליחים לא רק להתפרנס יפה, אלא אף לבנות מכך את עושרם. מצד שני יש יותר מדי חובבנים שמנסים ליצור מוצרי מידע ולמכור אותם, ובסופו של דבר מסיימים בהפסדים. מדוע זה קורה, ומהו הסוד להרוויח כסף ממוצרי מידע?
הסוד להרוויח
בוא נתבונן בדוגמה, אפרת חובבת עיצוב פנים, היא מתעניינת כבר שנים בנושא, והיא עיצבה יפה מאוד את ביתה, ואף חברות כל הזמן מפצירות בה לבוא ולעצב עבורן. האמת, אין לה זמן, היא מטפלת בתינוקת חדשה, ויש לה עוד ילד בן שנתיים וחצי. מצד שני, לפעמים היא מוצאת חצי שעה פה, עשרים דקות שם, כדי לעבוד במחשב. היא החליטה שבמקום סתם לשוטט באינטרנט ולקרוא כתבות בעיתונים מקוונים, היא תכתוב מדריך קצר שילמד אנשים אחרים לעצב את ביתם. המדריך נקרא 21 טיפים לעיצוב הבית, לקח לה שלושה חודשים לסיים לכתוב אותו. והנה היה ברשותה ספר אלקטרוני בן 41 עמודים. היא החליטה להציע את הספר למכירה באינטרנט, פנתה לחברת שרותי אינטרנט שתקים עבורה אתר אינטרנט עם עמוד נחיתה, ועמוד לרכישת הספר. היא נרשמה לחשבון דיוור, על מנת לבנות רשימת תפוצה של לקוחות מתעניינים. לאכזבתה גם אחרי שבוע לא נרשם אפילו גולש אחד.
היא פנתה לחברת פרסום באינטרנט, שבנו עבורה קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס וקמפיין פרסום בפייסבוק. והנה, רשימת התפוצה שלה כבר לא היתה מדבר שומם, עוד ועוד גולשים נרשמו, ודי מהר היא הגיעה לרשימה של יותר מ 500 נרשמים, ואנשים עדיין ממשיכים להירשם.
היא שיגרה הודעה לרשימה, והציעה לרכוש את המדריך שכתבה במחיר מבצע מיוחד של 49 שקלים, וזאת למהירי החלטה, מי שיבצע רכישה ב 48 השעות הקרובות. ואכן תוך 48 שעות התבצעו 20 מכירות, והכנסה של 980 שקלים. התהליך הזה חזר על עצמו, וכאשר הגיעה לרשימת תפוצה של אלף נרשמים, נרשמו לזכותה כ 40 מכירות, כלומר הכנסות של 1960 שקלים. על פניו כל זה נשמע טוב יפה, הבעיה היתה שהוצאות הפרסום בקושי כיסו את העלויות, ואפרת מצאה את עצמה, ללא רווחים. כל זה עשיתי כדי להרוויח אלפיים שקלים, היא התמרמרה. מה היתה השגיאה שלה?
אפרת עשתה שגיאה שרבים עושים, היא הציעה למכירה מוצר אחד בלבד, ובמחיר נמוך יחסית. והנה הסוד, מה שאפרת היתה צריכה לעשות הוא בנוסף ל 21 טיפים לעיצוב הבית,( המדריך שכתבה בהיקף של 41 עמודים), זה לכתוב מדריף נוסף הרבה יותר מקיף, לדוגמה – המדריך השלם לעיצוב הבית, בהיקף של 210 עמודים, ולמכור אותו בסכום של 300 שקלים. רבים מאלה שרכשו את המוצר הראשוני שלה והיו מרוצים, ישמחו לרכוש מוצר מידע הרבה יותר מפורט ומקיף. וכך אפילו אם רק מחצית מאלה שרכשו את המוצר הראשון, היו רוכשים את המוצר השני, אפרת היתה משלשלת לחשבונה קרוב לעוד  6000, שקלים. אם אתה רוצה למכור ללקוחות רק פעם אחת, אז סביר שלא תצליח לעשות את הכסף, מצד שני אם תמכור ללקוחות ברשימה שלך עוד ועוד מוצרים רלוונטיים, סביר מאוד שתרוויח.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.