הכנסה נוספת מניוזלטר חכם

הכנסה נוספת מניוזלטר חכם

0 Comments
-->


אחת השיטות ליצור מקור הכנסה נוספת באינטרנט היא על ידי השקת ניוזלטר. במה מדובר, מדובר במעין מגזין קצר שאתם מפרסמים אחת לשבוע או אחת לשבועיים. המגזין צריך להיות מאוד ספציפי בנושא מסוים. אתם לא הולכים להיות  ynet או מאקו, עליכם להתמקד בנישה ספציפית. לדוגמה, עיצוב הבית, נדל''ן, שיווק באינטרנט, המלצות ספרים ועוד עוד. כל נושא יכול להיות מתאים. 
הכנסה נוספת - ניוזלטר
מדוע דווקא ניוזלטר? אנשים שמתעניינים בנושא ספציפי תמיד ישמחו לקבל מידע נוסף בתחום. לדוגמה, אנשים שמתעניינים בספרים, יישמחו לקבל עדכונים והמלצות אודות ספרים חדשים. אנשים שמתעניינים בגינון,  ישמחו לקבל מגזין אינטרנטי בנושא של גינון, השקייה, הקמת גינה, צמחים ועוד. הסיבה השנייה היא שניוזלטר מאפשר לך ליצור הכנסה נוספת תוך כדי עבודה מהבית. העלויות נמוכות יחסית, מכיוון שאינך צריך להדפיס מגזין נייר, אלא פשוט לשלוח אותו בפורמט של אימייל לרשימת התפוצה שלך.
אנשים שיירשמו לרשימת התפוצה שלך יקבלו את המגזין חינם לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם. זוהי שיטה מצוינת לבנות רשימת תפוצה ממוקדת. אם תוהה מהיכן יגיע הכסף, הרי שזה הדבר האחרון שאתה צריך לדאוג לו, כאשר יהיו לך מספיק נרשמים, לא תהיה בעיה להפוך את זה לעסק רווחי. דרך אחת היא להציע שרותי פרסום ברשימה שלך, ויש לזה ביקוש. דרך אחרת היא להציע מדי פעם מוצרי אפיליאט מתאימים, ולהרוויח עמלה בגין רכישות דרך הלינק שלך.
עליך לפרסם בתדירות קבועה, ולהרגיל את הלקוחות שלך לקבל את הניוזלטר, כך שהם כבר ימתינו ליום קבלת המגזין החינמי שנרשמו אליו. נהל ארכיון של המהדורות הישנות ששלחת בעבר לרשימה שלך, והעלה אתם לאתר אינטרנט או אפילו לבלוג, כך שתמיד יהיה ניתן לקרוא אחורה, דברים שפורסמו על ידך בעבר.
לאילו כלים תזדקק על מנת לפרסם ניוזלטר? חשבון אוטוריספונדר, או בעברית חשבון דיוור. מעבר לכך כדאי גם להקים אתר אינטרנט הכולל בתוכו עמוד נחיתה. מתוך עמוד האינטרנט הזה מרבית הגולשים שלך  יירשמו לרשימת התפוצה שלך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.