עשיית כסף באינטרנט באמצעות ניוזלטר

עשיית כסף באינטרנט באמצעות ניוזלטר

0 Comments


יש הרבה מאוד סיבות לפרסם ניוזלטר. השורה התחתונה היא שבסופו של דבר פרסום ניוזלטר בהחלט מאפשר לך לעשות כסף. כאשר אתה בונה את העסק שלך ברשת, ולא משנה שמדובר בעסק קטן, אחד מהמרכיבים החשובים הוא ניוזלטר. זה לא משנה אם  יש לך אתר אינטרנט, או בלוג, זה לא משנה אם אתה רק מפרסם תכנים, או מוכר מוצרי מידע, מגזין אלקטרוני עשוי לשדרג את העסק שלך,  למשוך אליו יותר גולשים ולקוחות חוזרים, ולהגדיל את הרווחים באופן משמעותי. 
עשיית כסף
 
זה עושה עבורך שני דברים, הדבר הראשון הוא מסייע לך לשמור קשר עם הקוראים שלך, עם אלה שמתעניינים בתחום בו אתה פועל. דבר שני עוזר לך לבנות אמון ומערכת יחסים עם קהל הקוראים שלך, ולראות בך אוטוריטה, לראות בך את המומחה בתחום.

מדוע מגזין אלקטרוני פופולרי כל כך? אם לרגע נחשוב על כך, מדוע בכלל אנשים פונים לאינטרנט? במרבית המקרים על מנת לקבל מידע. נכון, גם כדי לתקשר דרך פייסבוק, גם כדי לצפות בסרטים ביוטיוב. האם אתה זוכר שהיתה לך שאלה כלשהי, או שהיית זקוק למידע כלשהו בנושא מסוים? מה עשית, פנית לאינטרנט. היתרון של ניוזלטר הוא המידע הקורקטי שהוא מספק.

אם מישהו מתעניין בנושא של שיווק באינטרנט, אז הוא ישמח להירשם לניוזלטר כזה שמספק מידע בנושא. אם מישהו מתעניין בנושא של עיצוב פנים, הוא  ישמח להירשם לניוזלטר העוסק בעיצוב פנים.

אפילו אם אין לך למכור מוצר מידע משלך, אתה יכול להרוויח יפה מאוד מניוזלטר, וזאת על ידי הצבת פרסומות, או המלצה על מוצר שמוכר מישהו אחר. ישנו ביקוש רב לבעלי רשימות תפוצה מפולחות וממוקדות. לדוגמה, אדם שיש ברשותו רשימה גדולה באמת של 5000 אנשים, יכול לגבות 10,000 שקלים על מודעה אחת. אם תחשוב לרגע, תבין שיש לך כאן כוח של עיתון בתפוצה גדולה.

מה נחוץ על מנת לנהל ולפרסם מגזין אלקטרוני? כמובן שהדבר הראשון והחשוב ביותר הוא התוכן, עליך לייצר תוכן המתאים לנושא של המגזין, ולייצר תוכן עדכני איכותי ומועיל, כזה שאנשים יקראו ברצון. מעבר לאיכות, חשובה גם הכמות. אם התחייבת שהמגזין מתפרסם פעם בשבוע, עליך לעמוד במילה שלך, אחרת הלקוחות שלך לא יתייחסו אליך ברצינות. אם אתה מרגיש שפעם בשבוע זה יותר מדי עבודה, אתה יכול לפרסם אחת לשבועיים, על מנת לאפשר לך אוויר לנשימה.

איך תדע אילו תכנים מעניינים את הקוראים שלך? השיטה היא לכתוב פסקה אחת באימייל, ולהפנות בלינק את המנויים לקריאת המשך התוכן באתר שלך. זה יאפשר לך לנתח את התוצאות ולראות על אילו לינקים הכי הרבה קוראים לחצו, וכך תדע אילו נושאים מעניינים אותם יותר. כאשר אתה מצויד בידע המעולה הזה, אתה יכול ליצור עוד ועוד תכנים שעונים על הצרכים של קהל הקוראים שלך.
ניוזלטר הוא כלי שיווקי בעל עוצמה רבה, ואם תשתמש בו בחכמה תהיה מסוגל להרוויח הרבה מאוד כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.