לעשות כסף באינטרנט מאיבוקים

לעשות כסף באינטרנט מאיבוקים

0 Comments


אם אתה מבין בתחום מסוים, או אם יש לך תחום התמחות שאתה מסוגל ללמד אחרים אודותיו ולהעשיר את ידיעותיהם – הופה, הנה יש לך ביד דרך לעשות כסף מהידע האישי שלך.
איבוקים הם בעצם ספרים אלקטרוניים שנמכרים היטב ברשת האינטרנט, וזה די קל להפוך קובץ וורד בהיקף של 20 או 30 עמודים לאיבוק מגניב, שניתן למכור בכסף.
לעשות כסף מאיבוקים

בניגוד לספרים שנמכרים בחנויות הספרים, כמעט ואין הוצאות בהפקת ספר אלקטרוני. לא צריך בית דפוס שידפיס אותו, אין צורך בנייר, ולא בכריכה. כמו כן אין צורך במפיצים שיניעו את הספרים אל החנויות. אין צורך בחנויות עצמן, או במוכרנים. אולי היתרון הגדול ביותר הוא שניתן להרוויח גם אם מכרתם 100 עותקים, ואפילו להרוויח יפה מאוד. בשעה שהוצאות הספרים לא יטרחו להוציא לאור ספר בעל פוטנציאל מכירות של 300 עותקים, הרי שבעולם האינטרנט, מדובר במוצר רווחי, ששווה למכור ברשת, און ליין.

אף על פי שגם סיפורים או נובלות יכולים להימכר בכלל לא רע ברשת, הרי שהספרים הדיגיטליים שעושים הכי הרבה כסף, הם כאלה שמלמדים איך לעשות משהו. כמו למשל, איך לעשות כסף. אנשים תמיד ירצו לדעת וללמוד עוד אודות עשיית כסף, יצירת רווחים והכנסות. הם ישמחו ללמוד איך הם יכולים להקים לעצמם עסק באינטרנט, ואיך לשפר את הרווחים.

ספרים בנושא של חיסכון בכסף אף הם פופולריים ועשויים להימכר היטב. אנשים אוהבים לקבל ערך מוסף  מהקריאה. לקרוא סיפור זה נחמד וטוב ומעשיר את הרוח, אבל מה עם חשבון הבנק? כאשר ניתן לקרוא ספר כזה שעוזר לשפר את מצב חשבון הבנק, זה אפילו עוד  יותר טוב.

זמן זה כסף, כך שאם אתה מסוגל לכתוב ספר שמלמד איך לנהל היטב את הזמן, ואיך לחסוך בזמן בביצוע משימות שונות, שוב אתה  יכול ליצור לעצמך מקור טוב לרווחים. תמיד יהיה ביקוש רב לספרים שמלמדים איך לעשות דברים בצורה יעילה ומהירה יותר. אנשים רוצים לדעת איך הם יכולים למקסם את הזמן שלהם, ולבצע משימות במהירות ובאפקטיביות רבה יותר. והם מוכנים לשלם כסף על הידע הזה. קיימים ספרי הצלחה ומוטיבציה רבים, ואם אתה יכול לכתוב אחד משלך, שמתאר את הדרך שלך אל ההצלחה, ייתכן שתצליח ליצור ממנו הכנסות יפות.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.