איך לעשות כסף מאפלוד סייל

איך לעשות כסף מאפלוד סייל

0 Comments
-->


האם שמעת על כך שאפשר לעשות כסף מאפלוד סייל? מייד תבין את האסטרטגיה ואיך ניתן לעשות זאת. מדובר באתר אינטרנט שמאפשר לכל אחד להעלות ספר אלקטרוני שכתב, ולהתחיל להרוויח ממנו כסף. לאחר שאתה מעלה את המוצר הדיגיטלי, אתה מקבל לינק להורדת הספר. מה שמיוחד בלינק הזה הוא שכאשר גולש מקליק עליו כדי לבצע רכישה, הוא מופנה אל עמוד תשלומים של פייפאל. כאשר מתבצעת רכישה, חשבון הפייפאל שלך מזוכה בכסף. האם האתר נוטל את חלקו, האם מנכים לך סכום כלשהו מכל רכישה? זה מעניין אבל כנראה שהמודל העסקי של האתר אינו מבוסס על נטילת רווחים והוא מבטיח להעביר אליך את הסכום כולו. בתום תהליך התשלום בפייפאל, הגולש מופנה אל עמוד הורדה להורדת המוצר הדיגיטלי.
לעשות כסף מאפלוד סייל

היתרון המשמעותי ביותר בכל זה הוא שאין אתה צריך לטרוח יותר מדי, האתר דואג לשלוח את כל האימיילים הרלוונטיים ללקוח. זה אומר שאתה אפילו לא חייב רשימת תפוצה, ואינך צריך לשלם בעבור חשבון אוטוריפונדר, אף על פי ששני אלה בהחלט יכולים לסייע לך בשיווק הספר הדיגיטלי שאתה מעוניין למכור.
כל מכירה מכניסה לך כסף לחשבון הפייפאל שלך. כל מה שעליך לעשות הוא לספק את האימייל שלך בפייפאל והכסף יעבור לשם. כמובן שעליך להיות בעל זכויות היוצרים של המוצרים שאתה מעלה אל האתר. מילת אזהרה, אל תעלה דברים שאינם שלך, אחרת אתה מסתכן בתביעה משפטית, וזה עלול להיות מאוד כואב. שים לב שאם המוצר לא יימכר תוך 90 יום, האתר רשאי להסיר אותו.
שים לב שאתה יכול להעלות עד 5 מוצרים. על מנת להגדיל את הכדאיות של הרכישה עבור הגולשים מומלץ להעלות יותר ממוצר אחד, ולאפשר חבילה של מוצרים במחיר מוזל.
עצם העלאת המוצר הדיגיטלי לאתר פשוט מאוד ואינטואטיבי. האתר  מוביל אותך צעד אחר צעד להעלאת המוצר, בחירת שם, קביעת מחיר, ושאר הנתונים הנחוצים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.