לעשות כסף מעסק לשיווק באינטרנט

לעשות כסף מעסק לשיווק באינטרנט

0 Comments


זה לא מאוד קשה להתחיל להפעיל עסק באינטרט כדי לעשות כסף  אלא שישנם כלים ופעולות מקדימות שיש לבצע לפני כן. הרעיון הכללי הוא לבנות אתר אינטרנט מלא בתוכן עשיר שמושך אליו באופן טבעי גולשים שמעוניינים בידע ובתוכן שהוא מספק. אחרי שיש לנו את תנועת הגולשים אנו יכולים לקבל כמה החלטות, כיצד להפוך את התנועה הזאת להכנסות ולעשות כסף דרך האתר הזה.
לעשות כסף  מעסק לשיווק

אז או שנארח פרסומות, או שנציע מוצר משלנו בתשלום. במקרה השני מדובר בתהליך ארוך יותר, אך תהליך כזה שעשוי לעשות לנו את הכסף הגדול. אנו זקוקים למערכת שתדע באופן אוטומטי לגבות את התשלומים ולבצע את המכירה.

יצירת רשימת תפוצה ושיווק בדיוור הם כלים חזקים מאוד, שכדאי מאוד ללמוד. אני מתכוון באחד המאמרים בעתיד, להסביר יותר אודות יצירת רשימת תפוצה, ועבודה עם אוטוריספונדר, מכיוון שאלה הם יסודות השיווק באינטרנט.

האינטרנט הוא הזירה המושלמת לאוטומציה, ניתן לעשות שימוש בכלים על מנת ליצור מערכת כזאת שכמעט תעבוד מעצמה. עמוד הנחיתה פלוס האוטוריספונדר מהווים כלי חשוב מאוד המאפשר לנו להפוך את התהליך לאוטומטי. גולש מגיע אל עמוד הנחיתה, משאיר שם ואימייל על מנת לקבל את המתנה שאנו מציעים לו. המתנה לרוב בצורה של דוח אלקטרוני. אוטומטית הוא נכנס לרשימת התפוצה שלנו, ומתחילות להישלח אליו הודעות מתוזמנות, אשר הטענו לפני כן לחשבון הדיוור שלנו. זה משנה שמשה נרשם לפני שבועיים ודוד נרשם היום, שניהם יקבלו את הודעות הדיוור לפי היום בו נרשמו, לדוגמה במרווח של שלושה ימים בין הודעה להודעה.

משיכת תנועת גולשים אל עמוד הנחיתה מתבצעת באמצעות מודעות גוגל, מודעות בפייסבוק, תנועה אורגנית מתוך מאמרים ותכנים שכתבנו, מתוך יוטיוב, ומתוך שיתופי פעולה עם בעלי רשימות אחרים.

הפוך את עצמך ואת האתר שלך למקור מידע מעולה ומהימן בנושא בו הוא עוסק. אם למשל אתה מלמד איך לעשות כסף מכתיבה, למד כל מה שאתה רק יכול בנושא, לך להרצאות, כתוב הערות, קרא עשרות ספרים בנושא, והפוך את עצמך מומחה בנושא. כאשר מישהו ישאל שאלה, וירצה מידע, אתה תהיה מקור המידע הטוב ביותר שזמין בסביבה. אתה תגלה שככל שתעזור יותר לאנשים חינם, כך הם יהיו יותר מוכנים לפתוח את הארנק שלהם, ולשלם לך בעבור המוצרים בתשלום.

אם את רציני לגבי עשיית כסף משיווק באינטרנט
הקלק כאן למידע נוסף


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.