איך להרוויח באינטרנט ששת אלפים דולר בחודש

איך להרוויח באינטרנט ששת אלפים דולר בחודש

0 Comments
-->


האם יש לך חלום להרוויח ששת אלפים דולר בחודש? שער הדולר ביום כתיבת שורות אלה עומד על 3.5 שקלים, כך שזה משהו כמו 21 אלף שקלים בחודש. בוודאי שמעת שרשת האינטרט העולמית פתחה אפשרויות חדשות, יש הזדמנויות. אבל אל תטעה, זה לא כזה קל ופשוט להרוויח סכום של 6,000 דולר בחודש מהאינטרנט. אני לא אומר שזה לא אפשרי. אני אחד שמאמין שהשמיים הם הגבול, והכל אפשרי. השאלה היא עד כמה אתה נחוש לעשות את זה, עד כמה אתה מוכן להשקיע, ולא להתייאש.  יהיו רגעים קשים בדרך, אבל אסור לך להישבר. אתה צריך ללמוד לעשות דברים שקודם לא היה לך מושג אודותיהם. בין היתר אתה צריך ללמוד להקים אתרי אינטרנט, אתה צריך ללמוד לעשות מחקר מילות מפתח, באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל, ללמוד איך לכתוב תכנים עשירים במילות מפתח. לא פחות חשוב ללמוד איך לקדם אתר באינטרנט. בהחלט נושא של קידום אתרים הינו בעל חשיבות רבה. 
איך להרוויח אלפי דולרים
על מנת להרוויח 6,000 דולר בחודש, צריך ליצור 20 אתרי אינטרנט או בלוגים שכל אחד מהם ייצור הכנסה ממוצעת של 300 דולר בחודש. להרוויח מאתר אינטרנט או בלוג סכום של שלוש מאות דולר בחודש זה לא בשמיים, וזה בהחלט אפשרי. אם אתה בונה את האתרים והבלוגים שלך צעד אחר צעד, ובכל פעם מצליח להגיע עם אתר נוסף לסכום המיוחל של 300 $, הרי שבאופן עקבי אתה מגדיל את ההכנסות שלך, ומתקרב לאט אבל בטוח לקראת היעד הרצוי של ששת אלפים דולר בחודש.
זה לא משנה מה הוא המודל העסקי שלך, בין אם זה פרסומות גוגל, או פרסום תוכנית שותפים, הנקודה היא שאתה צריך להגיע בכל אתר או בלוג להכנסות של 300 דולר.
מישהו פעם אמר לי שהוא רוצה להקים 100 אתרי אינטרנט שכל אחד מהם ירוויח דולר אחד ליום, וכך יהיו לו מאה דולר בכל יום. בסיכום חודשי יהיו לו 3,000 דולר. אמרתי לו שהוא עושה טעות. מהי הטעות? כאשר אתה מקים מאה אתרים שונים, זה ברור שלא כולם ירוויחו אותו הדבר. לאמיתו של דבר מרבית האתרים כנראה לא יגיעו לדולר ליום. יכול להיות שיהיה אתר מסוים שירוויח 15 דולר ביום, ויחפה בהכנסות שלו על עוד 14 אתרים שלא מרוויחים דבר. הנקודה היא שבממוצע מתוך 100 אתרים, רק 10 או 15 יגיעו לרווחים של דולר ליום. וכל ה 85 או 90 אתרים, כלל לא יגיעו לזה אפילו לא בעשרה ימים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.