השיטה הכי טובה להרוויח כסף באינטרנט

השיטה הכי טובה להרוויח כסף באינטרנט

0 Comments
אני רוצה לספר לך על בלוג מאוד מצליח שהיה לי במשך 3 שנים רצופות. בלוג שצעד במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל.  זוהי תקופה ארוכה מאוד במונחים של אינטרנט, בזירה שבה עולים בכל יום אלפי אתרים ובלוגים ישראליים חדשים. התרגלתי לכך שהבלוג שלי במקום הראשון. ואיך לומר, נרדמתי בשמירה. יום בהיר אחד, גיליתי שהבלוג נפל קשות בתוצאות מנוע החיפוש הפופולרי בעולם.

ואז הבנתי מה היתה השגיאה הגדולה ביותר שעשיתי. אני  יודע שהשגיאה הזאת נבעה מתוך עצלות, ומתוך חוסר רצון ללמוד דברים חדשים. מצד שאני אני יודע שהטעות הזאת עלתה לי הרבה מאוד כסף. אז מה היתה השגיאה? שלא אספתי אימיילים לרשימת תפוצה.
אתה מבין, כאשר הבלוג היה מצליח ומשגשג במשך שלוש שנים, הייתי יכול לשים בבלוג מודעה שמפנה את הגולשים לעמוד הרשמה. משהו בסגנון, הורד חינם את הספר האלקטרוני איך לעשות כסף. הגולשים היו מגיעים לעמוד נחיתה, שבו מתבקשים להזין  שם פרטי, ואימייל. בתמורה להרשמה הם היו מקבלים גישה לספר אלקטרוני קצר שכתבתי בנושא.

עכשיו  מתחיל החלק הטוב. בשלוש השנים הללו ביקרו בבלוג שלי עשרות אלפי גולשים, למעשה משהו שמתקרב למאה אלף גולשים. תאר לעצמך, שרק 10 אחוז מהם היו נרשמים. אז היתה לי היום רשימת תפוצה של עשרת אלפים איש. לרשימה הזאת הייתי יכול לדוור ולשווק. אתה מבין איזה כוח עצום זה בידיים, שאתה יכול בלחיצת כפתור, לשלוח מסר ל 10,000 אנשים? מספיק ששלושה אחוז מהרשימה היו רוכשים  את מוצרי המידע שהכנתי, אז הייתי מו כר 300 עותקים. בשעה שכל עותק עולה כמעט 1000 שקלים, הרי שיכולתי להרוויח סכום הקרוב ל 300,000 שקלים.

אולי עכשיו אתה מבין איזו שגיאה קריטית עשיתי. היה לי ביד מכרה זהב, ואני במקום לכרות את הזהב מתוכו, ליקטתי מבחוץ פה ושם כמה חתיכות קטנות.  הגולשים שהגיעו לבלוג שלי, קראו את התכנים צרכו אותם, למדו מהם, קיבלו מהם רעיונות והשראה. אבל אתה חושב שהם זכרו איזה בלוג זה היה? האינטרנט הוא עולם עצום ואדיר,  ואף אחד לא זוכר היכן בדיוק הוא קרא את התוכן המוצלח. יחד עם זאת, אילו הייתי מציע להם להירשם לרשימת תפוצה, תמורת ספר אלקטרוני קצר שכתבתי,  יכולתי להמשיך ולשמור על קשר עם כל אחד ואחד מהגולשים שהגיעו לבלוג שלי. למד מהניסיון שלי, אל תעשה את השגיאה הזאת!




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.