3 שיטות להרוויח כסף מקרייגליסט

3 שיטות להרוויח כסף מקרייגליסט

0 Comments
קרייגליסט הוא אתר בינלאומי לפרסום מודעות. מודעות חינם. המודעות מחולקות לפי אזורים טריטוריאליים. לפי מדינות ולפי ערים. כאשר אתה מפרסם עליך לבחור באזור הרצוי. אינך יכול לפרסם בכל מדינת ישראל, אלא למשל בת''א, או בירושלים. זה קל להעלות פרסום בקרייגליסט. אז איך אתה יכול להרוויח כסף מקרייגליסט?

פרסם מוצרים קיימים
עשה סדר בבית. אם יש לך רהיטים ישנים שאין לך צורך בהם. אם יש מוצרים טכנולוגיים כלשהם, כל זה שווה כסף. מה לגבי הנייד הישן שלך? האם יש לך בבית לפטופ ישן, אל תזרוק כלום. תתפלא שיש דרישה למכשירים ישנים, כל עוד הם עובדים. אתה מבין, יש הרבה אנשים מבוגרים שלא יקנו את הסמרטפון הכי משוכלל והכי אופנתי, הם מחפשים את המוצרים הישנים הזולים והפשוטים. עשה סדר בארון הבגדים שלך, בטוח שתמצא פריטי לבוש שכבר אינך לובש יותר משנה. וזה אומר שכנראה שלעולם גם לא תלבש יותר. יש לנו נטייה לשמור דברים, מתוך מחשבה שאולי יום אחד נעשה בהם שימוש. עוברת עוד שנה ועוד שנה, והג'ינס המגניב הזה, לא עולה עלינו. אז מה עושים? מרכזים הכול בחבילה אחת גדולה. עושים סדר בארון, מרעננים אותו, ומפנים מקום. הבגדים הללו עשויים להכניס לנו כסף טוב, יש להם ערך.

קנה ומכור
זוהי השיטה המסורתית והוותיקה ביותר להרוויח כסף. לקנות פריטים במחיר זול, ולמכור במחיר יקר יותר. סוחרים עושים את זה במשך אלפי שנים, וכמובן גם עכשיו. חפש מוצרים בהזדמנות בקרייגליסט, פרסם אותם במחיר גבוה יותר וקצור את הרווחים. המוצר אמור להימכר תוך יומיים – שלושה. אם המוצר לא נמכר תוך שבועיים, סימן שדרשת יותר מידי, הורד את המחיר. על מנת למצוא הזדמנויות בקרייגליסט עליך להיכנס לאתר מספר פעמים ביום, מכיוון שהאתר בנוי כרשימה. והמודעות החדשות דוחפות מטה את המודעות הישנות.

עשה כסף מעסקאות חליפין
תתפלא עד כמה אנשים מוכנים לעשות עסקאות חליפין. מה שאני אוהב לעשות הוא למצוא פריטים יקרים, ולהציע למפרסם פריט אחר בתמורה, פריט זול יותר ששוכב אצלי בחצר.  בכל פעם שאני מחליף מוצר זול במוצר יקר יותר, אני עושה כסף. בסופו של דבר בשלב כלשהו, אני מציע את המוצר היקר למכירה  באתר קרייגליסט, ומרוויח כסף.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.