3 דרכים להרוויח כסף לנערות ובחורות אחרי צבא

3 דרכים להרוויח כסף לנערות ובחורות אחרי צבא

0 Comments
אם את נערה או בחורה אחרי צבא אז בטוח שיש  לך הוצאות רבות. איפור, טיפוח, בגדים פריטי אופנה, בשמים, נעליים. ומי לא חולמת על תיק חדש ויקר. ומה לגבי המגפיים המדהימים שראית אתמול בחלון הראווה? דמייני לך עוד אלף או אלף חמש מאות שקלים בארנק שלך. מה את הולכת לעשות עם זה?
איך אפשר לעשות כסף כדי לממן את כל אלה? אם את לומדת בשעות היום, ייתכן מאוד שהפתרון הטוב ביותר עבורך הוא עבודות בייביסיטר. זה קל, נוח ופשוט. העבודה ללא מאמץ מיוחד, את שוהה בבית ממוזג ונעים, ומרוויחה כסף טוב.

איך למצוא עבודות של בייביסטר
היכנסי לאתר http://www.babysitter.co.il  והירשמי כבייביסטר. תהליך ההרשמה קל וקצר, ולא פחות חשוב, חינם. לאחר ההרשמה הורים יתחילו לפנות אלייך ולהציע עבודה. היתרון הוא שברגע שהורים מרוצים ממך, הם שומרים את הפרטים שלך ובכל פעם שהם זקוקים לשרותי בייביסטר הם מתקשרים אלייך, בלי כל קשר לאתר. האתר הוא מקפצה מצוינת למצוא עבודות ולהרוויח. המחיר לשעה נע בין 30 ל 40 שקלים, שזה לא רע בכלל, בהתחשב בעובדה שבמרבית הזמן את יכולה לשבת ולצפות בטלוויזיה.

לעשות כסף מהידע שלך
אם את נערה בת 15 16 או 17 בטוח שאת יכולה לעזור בשיעורי הבית לתלמידי כיתות אלף עד ו' . עשי כסף מהידע הזה. בימנו שני ההורים עובדים ועסוקים עד מעל הראש. אין להם זמן לשבת עם הילדים ולהשגיח על שיעורי הבית שלהם. מכיוון שזה לא ממש שיעור פרטי אלא עזרה בשיעורי בית, ניתן לגבות בין 25 שקלים ל 40 שקלים לשעה. עבור שיעורים פרטיים כבר ניתן לגבות בין 40 ל 100 שקלים. יש ביקוש גדול לשיעורים פרטיים בחשבון ובאנגלית, כך שאם את מצטיינת במקצועות אלה, תתכונני להרוויח המון.

לאסוף ולעשות כסף

אספי את הילדים מבית הספר ושמרי עליהם עד שההורים חוזרים הביתה. הילדים מסיימים ללמוד בשעה 13:00 ואילו ההורים עובדים עד 16:00, 17:00 ואפילו עד 19:00. הציעי לשכנים ומשפחות המתגוררים ברחוב שלך, את השירות הזה, לאסוף את הילד מבית הספר, להכין איתו שיעורים, ולשמור עליו עד שיגיעו מהעבודה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.