איך לעשות המון כסף מבלוג אחד בלבד?

איך לעשות המון כסף מבלוג אחד בלבד?

0 Comments
האם אפשר לעשות המון כסף מבלוג אחד בלבד? התשובה היא כן, יחד עם זאת אין מדובר במשהו קל כמו שזה עשוי להישמע.
המון כסף מבלוג אחד
אחד או רבים?
בשעה שיש כאלה שבונים רשתות גדולות של בלוגים המונות מאות מהם, הרי שיש אנשים המעדיפים להתמקד ביצירה וטיפוח של בלוג אחד ויחיד. היתרונות בכך רבים. אתה מתמחה בתחום אחד, ולא נדרש לכתוב אודות מאות נושאים שונים. אתה מתעמק ולומד את הנושא אודותיו אתה כותב, ויש לך את הפריבילגיה להתמקד בצמיחה של הבלוג שלך.

רשת תוכן עשירה
קיימים גורמים שונים המשפיעים על הצלחת בלוג. אבל אחד מהם הוא כמות התכנים. בהחלט התכנים צריכים להיות מעולים, יחד עם זאת, גם לכמות יש משקל. אם אתה רוצה לבנות בלוג מצליח, עליך לעדכן אותו בתדירות גבוהה, וליצור רשת תוכן עשירה המושכת אליה גולשים מתוך מנועי החיפוש. אם אתה רוצה בלוג חזק, כזה שמושך אלפי גולשים, ייקח לך זמן. אך אני תמיד טוען שבלוגים זה ריצה למרחקים ארוכים. אם אתה רוצה לכתוב שלושה ארבעה מאמרים, לפרסם אותם, ולחכות לכסף, אז כנראה שתחכה הרבה זמן, ללא תוצאות משמעותיות. מצד שני, תחשוב לרגע, אם תכתוב בכל יום מאמר אחד בלבד. פוסט אחד, לא יותר. אם נוציא החוצה את יום הכיפורים ועוד כמה חגי ישראל, הרי שאתה מסוגל לכתוב כ 350 מאמרים בשנה. אם תמשיך בקצב הזה, תוך פרק זמן של 3 שנים יהיה ברשותך בלוג מטורף הכולל 1050 עמודי תוכן. כאשר אלף העמודים הללו מאונדקסים בגוגל, כל מה שנותר לך לעשות הוא לשבת בכיף ולראות איך הגולשים מציפים את הבלוג שלך.

בלוג עשיר בידע שכזה ללא ספק בעל פוטנציאל אדיר למשוך תנועת גולשים חזקה ביותר מתוך מנועי החיפוש, מתוך גוגל, ולעשות לך כסף טוב לאורך שנים ארוכות. יחד עם זאת זה בהחלט לא מתאים לכל אחד. על מנת לכתוב כל כך הרבה עליך להיות מסור ומחויב ולבלות את הזמן מול המחשב בכתיבה, אתה צריך להיות אחד שבאמת אוהב לעשות זאת, ויכול לפנות זמן בכל יום. אך אם אתה רוצה להפוך לסיפור הצלחה עליך להשקיע בהתאם.


האם לשלם על גרפיקה ותמונות ? אני ממליץ להשקיע במצלמה טובה ולעשות את זה בעצמך. כך כל הזכויות על התמונות שייכות לך, ואתה יכול לשבץ את התמונות במאמרים ובבלוגים שלך. דאג לכך שהפוסטים ייטענו במהירות. על מנת לוודא זאת, אל תעלה תמונות כבדות מדי. אתה יכול לערוך את גודל התמונות באמצעות תוכנת הצייר שקיימת בכל מערכת הפעלה של חלונות.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.