5 שיטות להרוויח משיווק תוכנית שותפים בעברית

5 שיטות להרוויח משיווק תוכנית שותפים בעברית

0 Comments

ב אנגלית זה נקרא אפיליאט. אך בשעה שיש אלפי הזדמנויות להרוויח מתוכניות אפיליאט,הרי שאין זה מתאים לישראלי הממוצע.  מדוע?

הסיבה היא שעל מנת לעשות כסף בתור Affiliate marketer צריך לשלוט היטב באנגלית. בדיוק בגלל זה אנו נתמקד בתוכנית שותפים ישראלית. תוכנית המתאימה לדוברי עברית.

למרבה המזל, קיימות כמה תוכניות כאלה עבורנו הישראלים. אתר וויסל  מתווך בין חברות המפרסמות את מוצריהן ושירותיהן, לבין יזמים שמעוניינים לפרסם את המוצרים הללו באינטרנט, תמורת עמלות.
 
איך זה עובד? אחרי הרשמה לאתר אתם מקבלים גישה למגוון הצעות. כאשר אתם בוחר בהצעה כלשהי, המערכת מספקת לכם לינק ייחודי להצעה. הלינק הזה יודע לזהות שזה הגיע מהחשבון שלכם. ואז מה? מטמיעים את הלינק או הבאנר בבלוג ומתחילים להפנות גולשים להצעות. מפנים את הגולשים אל העמוד של היצרן או היזם. כאשר הגולש מבצע פעולה כגון רישום או רכישה, השותף (אתם) זכאים לרווחים מהפעולה שבוצעה.

אחוז המרה
קיים מושג שעליכם להכיר היטב. אחוז המרה. מה זה אומר? היחס בין מספר הגולשים שביצעו פעולה לביןן כלל הגולשים שנחשפו להצעה. לדוגמה 100 אנשים הגיעו אל ההצעה. מתוכם 90 עזבו את העמוד מבלי לעשות דבר. אבל  10 ביצעו הרשמה להצעה. אז זה אומר שהשגת 10 אחוזי המרה. כמשווקי תוכניות שותפים השאיפה שלנו היא להגדיל את אחוז ההמרה. עוד דוגמה. אם הלינק שלך נחשף בפני 100 גולשים, ומתוכם 20 נרשמו, אז השגת  20% המרה.

אני רוצה להציג בפניכם 7 טכניקות לשיווק תוכנית שותפים:

שיטה 1 #
אתר או בלוג קיימים


יש לכם כבר אתר או בלוג?
מדוע להשאיר כסף על הרצפה, מדוע לא למקסם מהם רווחים? הטמיעו לינקים טקסטואליים ובאנרים בתוך האתר או הבלוג שלכם.
 
והנה הדבר החשוב ביותר. כלל הזהב שעליכם לפעול על פיו. זכרו, כמשווקי תוכניות שותפים התפקיד שלכם הוא להביא את ההצעות בפני קהל מתעניין. אם הבלוג שלכם עוסק בדיאטה יתאים לשלב הצעת הצטרפות לתוכנית הרזייה של שומרי משקל. גם הצעה למועדון כושר עשויה להתאים. מצד שני אם הבלוג עוסק במוזיקה משנות ה 80 – ההצעות שהוזכרו כאן תהיינה פחות רלוונטית. פעלו לאורו של העיקרון הזה. תמיד תביאו הצעה רלוונטית לקהל מתעניין.  .

שיטה 2 #
הקמת בלוג ייעודי סביב קבוצת מוצרים

זוהי שיטה חכמה. אם אנו יודעים ש התוכן שאנו מציגים צריך להיות קשור להצעה אז במקום לחפש מוצרים שירותים והצעות שמתאימים לנושא של הבלוג,  אנו בודקים אילו הצעות אנו מעוניינים לקדם ומקימים סביבם בלוג חדש. לדוגמה אם באתר השותפים קיימות הצעות להצטרפות לאתרי היכרויות שונים, הקימו בלוג בנושא של היכרויות. מלאו את הבלוג באינפורמציה ולאט לאט גולשים יתחילו להגיע. ואז יש לכם פלטפורמה לפרסום הצעות של אתרי היכרויות. בכל פעם שמישהו יצטרף דרך הלינק מהבלוג שלכם, ייצבר כסף לזכותכם.

 

להרוויח מתוכנית שותפים ללא בלוג או אתר אינטרנט
 
אני תמיד ממליץ על הקמת אתר או בלוג. אבל אולי זה משהו שאתם כרגע לא מעוניינים לעשות.  אולי אתם רוצה כרגע ללמוד יותר אודות תוכניות שותפים, ובשלב מאוחר יותר להקים בלוג. דיברנו על כך שצריך להביא את ההצעה בפני קהל. וניתן לעשות בשיטות שאינן מצריכות אתר/בלוג.

שיטה 3 #
ציוצים בטוויטר

אם ברשותך רשימת עוקבים מרשימה, התחל לצייץ להם מידע שקשור למוצר או השירות אותו אתה משווק. בשלב הראשון אל תגיש להם את ההצעה השיווקית. אנשים לא אוהבים שמוכרים להם דרך טוויטר. מצד שני הם ישמחו לקבל מידע חינם. הטקטיקה היא לשלוח הודעות אינפורמטיביות קצרות, ולינקים עם מידע מועיל (עדיין לא מידע שיווקי) לאחר ששלחת מספר הודעות אינפורמטיביות, מגיע הרגע לתת את ההמלצה שלך להצעה.

שיטה 4 #
שווק באמצעות יוטיוב

צור ערוץ יוטיוב, עם סדרת סרטונים הקשורים לנישה של ההצעות שאתה מקדם.  5 סרטים קצרים. כל אחד בין דקה אחת ל 3 דקות. הכנס את הלינקים בשדה התיאור. אנשים יצפו בסרטונים, ויקליקו על הלינק בתחתית הסרטון. כך הם יגיעו אל ההצעה לאחר שכבר נחשפו למידע אודותיה. לדוגמה, אם אתה מקדם הצעה להרשמה לאתר היכרות כלשהו, צור סדרת סרטונים שנותנים טיפים למי שמחפש בת זוג באתר היכרות. בתום הסרטון הפנה את הצופה להירשם לאתר עליו אתה ממליץ.

שיטה 5 #
כתוב דוח ויראלי בפורמט PDF

צור דוח מיוחד בהיקף של 19 עמודים. דוח חינם ללא תשלום. המר אותו לקובץ PDF . והנה החלק הטוב. השיטה הזאת מאפשרת לך לשתול מספר לינקים למספר הצעות שונות. כמובן שההצעות צריכות להיות קשורות לנושא של הדוח. הפץ אותו ברשת האינטרנט. על מנת לעשות את זה כראוי נסח דוח אינפורמטיבי, שמעביר מידע מועיל, ושלב בתוכו בחוכמה את הלינקים למוצרים ולשירותים שאתה משווק.
ציין בתוך הדוח שמותר לשתף. מותר לשלוח אותו באימייל לחברים. מותר לשתף ברשתות החברתיות ובכל צורה. הדוח המיוחד שלך יסתובב באינטרנט ויגיע למקומות שלא חלמת עליהם. חבר מעביר לחבר, והלינקים שלך יעבדו לאורך זמן.





אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.