10 הרגלים של מיליונרים שכדאי לך לאמץ כבר עכשיו

10 הרגלים של מיליונרים שכדאי לך לאמץ כבר עכשיו

3 Comments
רוצה להיות מיליונר? מחקרים שנעשו במשך השנים מצביעים על מאפיינים והרגלים ספציפיים של מיליונרים -  אנשים שעשו את זה והצליחו להתעשר. נמצא שישנו מכנה משותף ל 90% מהאנשים שהשיגו כסף מעמד ומטרות גבוהות. זה ההרגלים היומיומיים שמעצבים את חיינו. תתבונן בשני אנשים מרגע שהם מתעוררים בבוקר עד לרגע שהם הולכים לישון, האחד מצליחן, והשני לא. אנו נגלה באופן מפתיע שההרגלים שלהם שונים לחלוטין. לרשות שניהם עומדות אותן 24 שעות. השאלה היא מה הם עושים ב 24 השעות הללו.
הרגלים של מיליונרים


1 רשימת  "דברים לעשות"
כל מיליונר יודע את זה. הוא כותב בכל  יום ויום בשנה, 365 יום בשנה, מה הוא הולך לעשות ביום המחרת. בכל ערב הוא מנסח את הרשימה שלו. הרשימה מכינה אותו לקראת המשימות של יום המחר. הסוד הוא לארגן את הרשימה לפי סדר עדיפות. הדגש במרקר צבעוני את המשימה בעלת החשיבות הרבה ביותר מתוך הרשימה.

מהי משימה? משימה היא פעילות. פעולה כלשהי שעליך לבצע כדי להשלים את המטלה ברשימה. יחד עם זאת צריך לדעת שרשימה אינה חקוקה בסלע. זה דבר דינמי המשתנה בהתאם לפעילויות שבוצעו, ובהתאם לתנאים.

2  נפש בריאה בגוף בריא
הם מנהלים אורח חיים בריא. מקדישים שעה ביום לעסוק בפעילות ספורטיבית כלשהי. בין אם זה לשחק טניס, לרוץ, לשחות, או לצאת להליכה מהירה. הם מרגיעים את נפשם באמצעות תרגילי נשימה. זה מעניין שדווקא העשירים שאמורים להיות עסוקים בכל רגע ורגע, דווקא מוצאים את הזמן לפעילות ספורטיבית. הם יודעים את הסוד הזה. אין מחיר לבריאות. אוכלים בריא. פירות וירקות טריים, ושומרים על תזונה מאוזנת.


3  תוכניות מטרות וחזון
למיליונרים יש מטרות ברורות . מטרות מפורטות. הם מעלים על הכתב את מטרותיהם, תוכניותיהם, ואת החזון שלהם להצלחה, ולהשגת התוצאה הרצויה. הם עושים זאת מדי יום.  כדי להיות ממוקדים בתוצאות הרצויות להם. זה גם מכין אותם לקראת האתגרים בדרך. זה נותן להם מוטיבציה ושם אותם על המסלול הנכון. שים לב שלא אמרתי  לקראת הקשיים ומכשולים בדרך להצלחה, אלא האתגרים. הלקסיקון של מרבית העשירים שונה לחלוטין מאנשים שהם לא. הם תמיד משתמשים במונחים חיוביים, מקדמים, שמניעים אותם קדימה באנרגיות גבוהות. הם רואים את ההזדמנות בכל קושי. כך שאין קשיים, יש הזדמנויות.

4  הכרת תודה ודיבור פנימי חיובי
להיות אסיר תודה ולהתמקד בחיובי - אלה הן תכונות של עשירים ומצליחנים. בכל יום אמור תודה על משהו שאתה שמח שקיים בחייך. בין אם מדובר באדם מסוים שאתה שמח שהוא חלק מחייך, קרוב משפחה, חבר, או מקום עבודה. אולי זה נכס כלשהו, מכונית, בית. זה לא חייב להיות משהו גדול. אני אסיר תודה על כך שיש לי מחשב עם חיבור לאינטרנט, זה נותן לי המון בחיים. מעשיר את חיי המנטלים והפיננסיים.


5. מיליונרים לא חוששים להיכשל
להיכשל זה מפחיד. אנשים שונאים להיכשל. אבל מיליונרים מתייחסים לזה אחרת. אנשים שחוששים מפני כישלון אינם נוקטים בפעולה. כאשר הזדמנות פז מופיעה בפניהם הם מהססים, מתלבטים ולבסוף קופאים ולא עושים דבר. מיליונר אומר לעצמו שהוא הולך על זה. מקסימום אם זה לא מצליח, אז הוא יקבל שיעור חשוב לחיים, וילמד מזה. ילמד מהניסיון ויתקדם הלאה.

6. מקורות הכנסה מרובים
עשירים אינם עוצרים בעסק אחד, או מקור הכנסה אחד. הם מפתחים לעצמם מקורות הכנסה מרובים. הם יודעים שעסק יכול להיקלע לקשיים הם יודעים שיש תקופות שפל כלכלי. לכן הם מפזרים סיכונים. יש להם עסקים, יש להם השקעות נדלן, יש להם השקעות בבורסה. והם לעולם לא מפסיקים לחפש אחר הזדמנויות.

7 לעולם לא מתלוננים
מיליונר אמיתי לעולם לא מתלונן. אם אתה לא מיליונר, אולי אתה מחייך עכשיו במרירות ואומר משהו כמו, בוודאי שזה קל בשבילו לא להתלונן, הרי לא חסר לו כסף. אל תיפול למלכודת הזאת. כולנו בני אדם, ומיליונרים נקלעים למצבים קשים. יתרה מזאת, להם יש המון מה להפסיד. אבל הם יודעים שתלונות זה דבר שפועל לרעתם. כאשר מישהו מתלונן על המדינה, על מצבו, על השוק, על אנשים אחרים, על זה שמשהו לא מצליח לו, הוא מייבש את מקורות האנרגיה הפנימית שלו. הוא מכבה את אש התשוקה שבוערת בו, ומרחיק ממנו את ההצלחה.

8. סוד השאלה היומית
מיליונרים שואלים את עצמם בסוף כל יום שאלה אחת משמעותית. שאלה בעלת עוצמה אדירה. מה השגתי היום? כאשר הם מהרהרים ביום החולף ובמה שהשיגו, הם חושבים מה היו רוצים להשיג למחר. כך שכאשר מחר בערב ישאלו שוב את עצמם את השאלה הזאת, תהיה להם תשובה שתניח את דעתם.


9. הם מאסטרים בניהול זמן
אלה שהתעשרו בעשר אצבעותיהם, ולא ירשו את הכסף, הם אלופים בניהול זמן. הם יודעים לנצל כל דקה. כל שנייה אצלם נחשבת, ומנוצלת עד תום. הם אינם עושים בעצמם את המשימות הסיזיפיות אלא מאצילים אותן לאנשים אחרים, לשכירים שעושים את העבודה במשכורת חודשית. שווה להם לשלם משכורת, ולשחרר את זמנם לביצוע המשימות בעלות החשיבות הגדולה ביותר. הם מותירים לעצמם את המשימות בעלות הערך הרב ביותר.
לדוגמה אם יש לי עסק למכירת מוצרי אינפורמציה, מוטב לי לתת לאחרים לנהל את רשימת התפוצה שלי, ולתמוך בלקוחות. מה אני עושה? אני מתכנן אסטרטגית את העסק. מחליט אילו מוצרי מידע בעלי הפוטנציאל הגבוה יותר, אילו מוצרים כדאי לפתח, וכדומה.


10. התפתחות אישית
השארתי את זה לסוף, אבל זה הדבר החשוב ביותר. הדבר הראשון שבלט מעל הכול הוא העניין של התפתחות אישית. הרעיון של לצמוח ולגדול כאדם וכאישיות ברור לכל מצליחן. תן לי להסביר. 

בעלי עסקים ומיליונרים הם אנשים בעלי אנרגיות גבוהות לאורך זמן. הם נוטים ללמוד מיומנויות חדשות. לקרוא ספרים מעשיים בנושא העסק. להאזין להרצאות  מוקלטות, לצפות ולהאזין לראיונות, ולקורסים אינפורמטיביים. זה צריך להיות חלק מהפעילות השוטפת של כל אדם מצליח. אם קראת את הספר מי הזיז את הגבינה שלי, הבנת די מהר, שבעולמנו החדשני והדינמי, עליך כל הזמן ללמוד ולהתעדכן. אסור לקפוא על השמרים.

אם אהבת את הפוסט הזה ומצאת שהוא מועיל, מדוע לא לשתף?

זה קל, רק להקליק על סמל האות f בהמשך.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

3 תגובות:

  1. כמה שזה נכון -משתדל לפעול בדרך זו.

    השבמחק
  2. אלה הם עקרונות אוניברסליים להצלחה ולעושר. כל מליונר שעשה את זה בכוחות עצמו, נאמן לעקרונות אלה.

    השבמחק
  3. כסף מניע את העולם
    וחייב להרוויח -תודה על התוכניות!

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.