למה אתה צריך מערכת דיוור, ואיזו מומלצת?

למה אתה צריך מערכת דיוור, ואיזו מומלצת?

2 Comments

תאר לעצמך שעומדת לרשותך מכונה  מיוחדת.
מכונה ששולחת הודעות אוטומטיות מתוזמנות לאנשים המתעניינים באתר או בבלוג שלך.
כל הודעה מעבירה מסר. ההודעות מוכרות בשבילך את המוצר/שירות/עסק.
  
מה זה GetResponse איך זה עזר לי, ואיך זה יכול לעזור לך?

אם אתה בונה על להרוויח באינטרנט ישנו כלי שאתה מוכרח לרתום אותו להצלחתך.
זה הכלי שבונה את רשימת התפוצה שלך, ומחבר את החלקים השונים של העסק. 
זה הכלי שהופך את הקוראים בבלוג שלך לנכס אמיתי. 

אני מדבר איתך כאן על מערכת דיוורמערכת כזאת  מאפשרת לא רק לבנות את רשימת התפוצה שלך אלא גם לשלוח סדרת אימיילים אוטומטיים. לעצב עמודי נחיתה ועמודי הרשמה מעולים בקלות ובמהירות.

מי צריך אוטוריספונדר?
  • בעלי בלוגים
  • בעלי אתרים
  • בעלי עסקים באינטרנט

שב רגע לידי בכסא הווירטואלי ותקשיב לסיפור שלי. 

במשך שנים שקלתי לשלב מערכת דיוור לבלוג שלי. אבל חיכיתי עוד ועוד. (טעות גדולה). 
שמעתי כל הזמן ש "הכסף ברשימה." משווקים יזמים ובעלי עסקים אמריקנים כבר שנים מדווחים על סכומים אדירים שהם מרוויחים בזכות רשימת תפוצה גדולה. 
אבל אני? התעלמתי מזה.

ניהלתי בלוגים במשך 5 שנים רצופות מבלי לתת למבקרים את האפשרות להירשם לרשימת תפוצה. 

אבל למה זה צריך לעניין אותך? 
כי זאת שגיאה קריטית.

רק לחשוב על עשרות אלפי האנשים שפקדו את הבלוג שלי במהלך השנים הללו. אנשים הגיעו לבלוג שלי כדי לקבל מידע -  עזבו ושכחו. וזאת לא אשמתם. עם הכמויות הבלתי נתפסות של אתרי אינטרנט ובלוגים באינטרנט, מי בכלל זוכר איפה הוא גלש?

האתר או הבלוג שלך הולכים לאיבוד בין מיליוני אתרים אחרים. אבל מה אם הגולש נרשם כמנוי לרשימה שלך? זה משנה את התמונה לחלוטין.

אילו רק היתה לי אז דרך לצרף את האלפים הללו לרשימת מנויים. אילו יכולתי לשמור על קשר עם הגולשים הללו, ולשלוח להם הודעות לאימייל בכל פעם שמתפרסם פוסט חדש. בכל פעם שאני מעלה ומפרסם מאמר חדש. 

 רשימה מעניקה לך כוח עצום. אני לא סתם מספר לך את זה. אתה יכול ללמוד מהניסיון שלי. ידעתי שצריך לשלב עמוד הרשמה ולבנות רשימת תפוצה אבל לא עשיתי את זה. דחיתי את זה לשלב מאוחר יותר. עד שיום בהיר אחד התעוררתי והחלטתי שמספיק עם הסחבת והדחיינות.

והנה הנקודה החשובה ביותר. 
להקים רשימה זה להקים עסק לטווח ארוך. 

אבל כשהתחלתי לחפש מערכת דיוור, גיליתי שיש המון הצעות. 
באיזו מערכת דיוור לבחור?
במשך חודשיים בדקתי השוויתי וקראתי על מערכות שונות. 
כל המשווקים האמריקנים המליצו על שתי מערכות Aweber  ו- GetRersponse

ראיתי ששתיהן מעולות אבל שתיהן בשפה האנגלית. במקרה גיליתי שמערכת GetResponse תומכת גם בעברית. ואז שמתי לב שמשווקים ויזמים ישראלים אחרים כבר משתמשים במערכת הזאת. ישראלים חכמים קלטו את העניין והבינו שהמערכת תומכת עברית, והצטרפו.

אם אתה כבר מנוי ברשימת התפוצה שלי (כדאי להיות, זה שווה) אז כל האימיילים שאתה מקבל ממני מושתתים על GetResponse 

כך גם עמוד הנחיתה שראית בבלוג, ושאולי דרכו נרשמת.



קל לעצב תיבות הרשמה כאלה. זה משחק ילדים.

חיפשתי מערכת מעולה אבל במחיר סביר. בדקתי מערכות בעברית אחרות, למשל רב מסר. התרשמתי ממנה לטובה. הבעיה? יקרה מדי לטעמי. המסלול הזול ביותר עולה 95 שקלים בחודש (לרשימה של עד 01,00 מנויים)

לעומת זאת ב GetResponse המסלול הזול  עולה 12 דולר לחודש (בהרשמה לשנה מראש) ובנוסף מקבלים חודש ראשון חינם. לאחר תקופת הניסיון אפשר להחליט אם רוצים להמשיך, ורק אז משלמים.

הנה ההשוואה בקצרה
·        רב מסר - 95 שקלים בחודש ו - 1140 שקלים בשנה
·        GetResponse - 48 שקלים בחודש ו 576 שקלים בשנה.

?הבדל משמעותי, לא
זמן קצר אחרי שהתחלתי להשתמש במערכת הדיוור גט ריספונס, חוויתי תנועת גולשים מיידית לכל פוסט חדש שפרסמתי. פתאום הרגשתי שאנשים שמגיעים לבלוג שלי מקבלים יותר. הם לא אורחים חד פעמיים, אלא חוזרים שוב ושוב בזכות האימיילים האוטומטיים שהם מקבלים ממני.

זה אפשר לי לספק להם מידע חשוב. מי שברשימה שלי מקבל ממני יותר אינפורמציה שלא היה מקבל בלעדי מערכת הדיוור. עדכונים חשובים פוסטים חדשים מעניינים ומתנות שאני נותן רק למנויים ברשימה.

פתאום הרגשתי שאני לוקח את כל העניין צעד אחד גדול קדימה. אנשים התחילו להירשם ובכל פעם שפרסמתי משהו חדש, שלחתי לרשימה הודעה עם לינק לפוסט.
זה הקפיץ את תנועת הגולשים במיידית. בכל מייל ששלחתי הייתי עד לגל גדול של כניסות לבלוג.

הבנתי די מהר שיש לי ערוץ תקשורת ישיר עם הקוראים שלי. בלי קשר לכניסות מגוגל או מנועי חיפוש אחרים.

מה אהבתי ב GetResponse
·        מחירים נוחים
·        30 יום מתנה, ללא התחייבות
·        תמיכה מעולה 24 שעות ביממה

מה לא אהבתי ב GetResponse
·        אי אפשר לשלם דרך פייפאל (רק כרטיס אשראי) 

אני רוצה לומר שהיתרון האדיר של גט ריספונס הוא בתמיכה. במחיר של לאפה שווארמה אני מקבל מנוי לכל החודש, ויכול לשאול כמה שאלות שאני רוצה.

התמיכה היא באמצעות צ'אט ומתנהלת באנגלית. אין צורך להיות דובר אנגלית מלידה, האנגלית שלמדת בבית ספר תספיק.

בכל פעם שאני "נתקע" במשהו, או מתעוררת שאלה איך לעשות משהו, אני פונה לתמיכה ומקבל תגובה מיידית. לרוב תשובות איכותיות ומועילות.

חשבתי על זה שבכמות הזמן שגזלתי מהם בתמיכה, כבר לא משתלם להם להחזיק לקוח כמוני. אבל הם חברה ענקית, ויש להם לקוחות מכל רחבי העולם. הם סופגים לקוחות כמוני.

לפעמים אני צריך עזרה ב 2 לפנות בוקר, והפלא ופלא, עונים לי מייד.

אני לא מכיר חברה ישראלית שתספק כזה שירות לקוחות סביב השעון.

רשימת תפוצה היא הכרטיס שלך לחופש




















לכל בעל אתר או בלוג כדאי להטמיע מערכת דיוור בשלב מוקדם. הכסף ברשימה. אם יש לך בלוג או אתר אתה צריך את זה.

כל בעל עסק או יזם יפיק תועלת ממערכת כזאת. אם אתה מתכנן להרוויח כסף מתוכנית שותפים, אפיליאט, זה כלי רב עוצמה לשיווק. אימייל אחד למאות מנויים עשוי להסתיים בעמלה של אלפי שקלים.

מצד שני אם אינך יזם. אין לך אתר ואין לך בלוג, ואינך מתכוון להרוויח באינטרנט, הרי שאין לך צורך בזה.

אם אתה מתכנן להקים בלוג ועדיין אין לך, אז חכה עם זה. כרגע אינך זקוק לזה.
עוד דבר, ניתן בקלות להתאים את המערכת לעברית, אבל הממשק הוא באנגלית והתמיכה באנגלית. הבשורה הטובה? די באנגלית בסיסית כדי לתקשר עם התמיכה ולהבין את הממשק. יש המון מידע ביוטיוב בעברית על המערכת, כך שזה די קל.

אסכם בשבילך מה עושה בשבילך מערכת דיוור:
  • ·        בונה את רשימת התפוצה שלך בקלות
  • ·        מאפשרת לך ליצור בכמה לחיצות, עמודי נחיתה
  • ·        שולחת אימיילים מתוזמנים על טייס אוטומטי, למנויים ברשימה שלך
·        בקיצור, עושה בשבילך את השיווק והקידום.

מייד לאחר ההרשמה יישלח אליך אימייל אוטומטי לאישור ההרשמה.
היכנס לאימייל שלך ואשר את ההרשמה.
לאחר שאישרת תוכל להתחיל להתנסות במערכת ולהשתמש בה.

כדי להירשם חינם לחודש ימים [אין צורך בכרטיס אשראי, תבוא בלי אמצעי תשלום]

היכנס לאתר
ובחלק הימני עליון הקלק על sign up free

הירשם עכשיו חינם ל 30 יום

פלוס, קבל ממני קרדיט של  30 $ במידה שתחדש את המנוי.
להצלחתך.

נכתב ע''י יוסי נפקר
Yossi Nafkar




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

2 תגובות:

  1. זה ברור חייב מערכת דיוור

    השבמחק
  2. צודק אביעד, על מנת להפוך בלוג לעסק אמיתי, חייבים מערכת דיוור.
    השאלה היא איזו? יש מערכות דיוור רבות בשוק. חלקן טובות יותר חלקן פחות.
    המטרה של המאמר הוא לסייע למי שמתלבט.

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.