איך אנשים הופכים להיות עשירים?

איך אנשים הופכים להיות עשירים?

0 Comments
כסף, איך לעשות כסף

מאמר זה עודכן ב 2015 פורסם לראשונה באוגוסט 2010

אם בינך לבין עצמך אתה תוהה איך לעשות כסף? ואיך בכלל אנשים הופכים להיות עשירים. אני רוצה לומר לך במשפט אחד קצר, ניתן לומר שעשיית כסף הוא מצב תודעתי. עושר הוא הלך רוח וגישה. מעט מאוד אנשים הופכים להיות עשירים בהינף יד. מרבית האנשים שעשו כסף והפכו לעשירים עברו תהליך של צמיחה לעושר. הם צמחו מבחינה אישית, התפתחו מבחינת האישיות והתכונות שלהם, ובאופן לא מודע גם פיתחו את הסטייט אוב מיינד שלהם לעשיית כסף ולעושר. 
להיות עשירים


צמיחה לעושר מתחילה מתוך הרגל, מתוך הסדר היומיומי של האדם, והפעולות הפשוטות ביותר שכל אחד מאיתנו עושה בכל יום. אבל מהרגע שהאדם מתחיל לעשות כסף ועולה על דרך העושר, אי אפשר לעצור את אותו. לא ניתן להפסיק את הצמיחה. אדם עני הוא אדם שלא עושה את המאמץ כדי לחלץ את עצמו מתוך העוני. במידה רבה ניתן לומר שהוא עצמו אחראי למצבו הגרוע. עושר נוחות ושביעות רצון נמצאים עמוק בכל אחד מאיתנו. אבל רובנו חייבים לגשת להצלחה באופן מתמשך צעד אחר צעד, קילומטר אחר קילומטר, יום יום שנה אחר שנה.


אחד ההבדלים בין עשירים לעניים הוא בסוג הדברים שהם קונים. עניים נוטים לקנות שטויות, לקנות סתם דברים, ואילו עשירים רוכשים נכסים ורוכשים מוצרים איכותיים שמשמשים אותם לאורך שנים ארוכות. איך זה שיש אנשים שחיים בשפע, בשעה שאחרים בקושי מצליחים להחזיק את עצמם. איך זה שיש אנשים כה עשירים, בשעה שאחרים נכנסים לחובות? במקום לשנוא את האנשים העשירים, אנו צריכים לנסות להבין כיצד הם הפכו להיות עשירים.

נושאים קשורים: איך להיות עשיר במהירות

רק חלק קטן מהעשירים קיבל את עושרו בירושה. וכמות העשירים בעולם הולכת וגדלה באופן מואץ כל הזמן. מרבית האנשים העשירים השיגו את הונם באמצעות תבונה עסקית. הם הוציאו את כספם בחכמה ודאגו לתחזק נכון את הנכסים שבבעלותם.



אחד מסודות העושר הוא לקנות משהו לכל החיים. לקנות מוצרים שאפילו שהם יקרים יותר, יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן. מוצרים טובים ואיכותיים. לקנות למשל רהיטים שיחזיקו מעמד למשך חיים שלמים. ואנו צריכים לשמר ולתחזק את הנכסים הללו בצורה הטובה ביותר. אם אנו לא יכולים להרשות לעצמנו את המוצר הטוב ביותר מוטב שנמתין עד שיהיה לנו את הכסף לקנות את המוצר האיכותי והטוב ביותר. אנרגיה היא דבר חשוב. לא משנה עד כמה אתה מוכשר, אם אין לך אנרגיות טובות וחזקות, לא תוכל להצליח. אנרגיה חזקה מגיעה מחשיבה טובה ומהתלהבות.


נושאים קשורים:להתעשר

אומנות הוצאת הכסף היא אומנות בפני עצמה. כל אחד מאיתנו חטא בחטא של לקנות משהו שאחר כך הוא בכלל לא משתמש בו. כמה פעמים רצנו לחנות קנינו משהו שאחר כך נזרק הצידה ולא השתמשנו בו כלל? ישנם אנשים שרוכשים בגדים באלפי שקלים, אבל אף בגד לא מתאים להם. אף חולצה לא מתאימה לאף זוג מכנסיים, והם מסיימים בהוצאות גדולות, כאשר את מרבית הבגדים ששילמו עליהם במיטב כספם, אין הם בכלל לובשים. (או שלבשו פעם אחת בלבד וזרקו לארון לנצח). שימו לב מה אתם קונים. האם בשעת המדידה של הבגדים בחנות, אתם מרגישים חוסר נוחות? אולי קולכם הפנימי אומר לכם שזה לא זה. ואפילו שמוכרת מחמיאה לכם עד כמה אתם נראים טוב בבגד הזה, פשוט אל תקנו את זה. אין טעם לשלם הרבה כסף, רק כדי להגיע הביתה ולגלות שזה לא זה, ושאתם לא מרגישים שזה אתם בבגדים הללו. עשו לכם כלל - לא בטוחים? לא קונים! אל תקבלו החלטה תחת לחץ. תמיד אפשר לחזור לחנות ולרכוש את הפריט המבוקש.



לקנות במכירות סוף עונה זה דבר חכם, כי זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד כסף, ועדיין אנו מקבלים מוצר טוב איכותי שישמש אותנו הן לסוף העונה הנוכחית והן למשך עונות רבות בעתיד. לקנות מזגן למשל לא מומלץ כאשר שיא השרב מגיע, כי אז גם מגיע שיא מחיר המזגנים.


מהו ההרגל הכי חשוב שאתה צריך לפתח?
ההרגל הנכון ביותר לפתח הוא ההרגל לאושר, וההרגל להיות מאושר. 
כבר מזמן שמתי לב לכך שמרבית העשירים הם אנשים בעלי אנרגיות גבוהות. לכל מקום שהם מגיעים אליו הם מחוללים תחושה טובה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.