לעשות כסף בשיטתיות

לעשות כסף בשיטתיות

0 Comments


אני מניח שאתה מחפש דרך להרוויח כסף בשיטתיות. זה אומר ליצור מערכת כזאת שברגע שאתה מניח אותה במקום, מייצרת עבורך כסף בשיטה פשוטה וקלה, כסף קל. כמובן שבהתחלה צריך להשקיע ביצירת המערכת הזאת, אבל אנחנו מדברים על מאמצים ראשוניים שלאחר שהם מתבצעים הכול הופך להיות פשוט יותר.

לבנות את המערכת שמכניסה לנו כסף
זה כמו אדם שכל חייו כיבס את הכביסה ביד, והוא משקיע את הכסף ברכישת מכונת כביסה. ברגע שהוא חסך מספיק כסף, והמכונה מותקנת בביתו, הפעולה של כיבוס הופכת הרבה יותר קלה ופשוטה, ורצה כמעט על אוטומט. כל מה שעליו לעשות הוא לשים את הבגדים בתוך המכונה, להוסיף אבקת כביסה, ולסובב את מתג ההפעלה. הכוונה היא שבמאמץ קטן תהיה מסוגל להרוויח כסף גדול. הדרך לבנות את המערכת הזאת שתכניס לנו כסף היא באמצעות שיווק באינטרנט. אם אתה יודע לשווק נכון באינטרנט, תהיה מסוגל להקים לך עסק נחשק שכזה. המטרה היא לייצר הכנסות ורווחים שיעברו את ההכנסות שיש לך ממקום עבודתך הרגיל.

לעזוב או לא לעזוב את מקום העבודה?
אני יודע יש אנשים שלעולם לא יעזבו את מקום עבודתם, אפילו אם ירוויחו באינטרנט פי שתיים מאשר במקום העבודה הרגיל. יש לזה סיבות רבות. למשל, אני אוהב להיות בסביבה של אנשים וחברים, ולא אוהב לעבוד לבד. עסק באינטרנט מבודד אותי מאנשים אחרים, לכן אני מעדיף לעבוד על העסק שלי בשעות הערב, ובסופי שבוע. אני אוהב לקום בבוקר לעבודה, ולפגוש את חבריי לעבודה, לעבוד איתם יחד בשיתוף פעולה. דבר נוסף, בסביבת העבודה הקבועה שלי, המחשבה שיש לי עסק שמכניס לי כסף צדדי נוסף משמחת אותי מאוד. אני יודע שיש לי יתרון על חבריי לעבודה.



בנה את הצוות שלך כדי לבנות את העושר שלך
עליך למצוא צוות מנצח שיעזור לך להגיע לעושר. אני לא מציע שתשכור לך צוות עובדים ותשלם להם משכורת, כי אם תפעל בשיטה הזאת די מהר תפשוט רגל. אז מה אני כן מציע? אני מציע שתמצא פרילנסרים שיבצעו מגוון עבודות עבורך, כדי לפנות לך זמן לעשות את הדברים החשובים באמת. היכן אפשר למצוא את הפרילנסרים הללו? אתה יכול למצוא אותם באתר 20 שקלים או  פייבר. החכמה היא כמובן למצוא את הצוות המנצח. זה יכול לקחת זמן מה, כי לא כל מי שמפרסם את עצמו באתרים הללו יתאים לך. זה תהליך, וכאשר תגיע אל האנשים הנכונים שמור איתם על קשר ועבוד איתם על בסיס קבוע, כי אלה הם האנשים שיעזרו לך לבנות את העושר שלך.



השיטה ליצור את העושר שלך
ישנה נוסחה לבניית העושר שלך באינטרנט, והיא מתחילה בעשייה של דבר אחד. הבעיה של מרבית האנשים היא שהם חוששים להתחיל את הדבר האחד הזה, ולכן גם לא מצליחים לעשות כסף. מהו הסוד? למעשה ממש לא מדובר בסוד, וזה דבר שרבים שמעו עליו, אבל האם הם עשו את זה? לא!
מדובר בהקמת רשימת תפוצה. איך מתחילים להקים רשימת תפוצה? אני מציע שתתחיל בבלוג שלך. יש כאלה שמציבים בבלוג שלהם תיבת הרשמה, וזאת התחלה די טובה. אני מציע שתציב בבלוג שלך באנר אטרקטיבי שיגרום לגולשים רצון לגלות עוד. כאשר הם יקליקו על הבאנר הם יגיעו אל עמוד אינטרנט ייחודי, עמוד נחיתה ודרכו יירשמו.
הבאנר יכול להיות משהו כמו, איך להרוויח כסף באינטרנט בקלות, הורד עכשיו חינם את הספר. באנר כזה עשוי למשוך תשומת לב רבה, ולהוביל רבים אל עמוד ההרשמה שלך. דאג לכך שיהיה לך עמוד הרשמה מעוצב היטב. וכאשר אני אומר דאג, אני לא מתכוון שאתה עצמך צריך לעצב את העמוד הזה. זוכר שדיברנו קודם על לבנות את הצוות שלך? עליך לדאוג למצוא מישהו מיומן בהקמת אתרי שיעשה את זה עבורך.
עליך להירשם לשירות תוכנת מסרים של GetREspone או רב מסר על מנת לקבל את הקוד אותו מקים האתרים ישים בעמוד הנחיתה. תוכנת המסרים תאפשר לך לתזמן הודעות לרשימה שלך, לשמור איתם על קשר, לתת להם טיפים חינם, ולשווק להם  מוצרי מידע בתשלום.

רשימת תפוצה איכותית – המפתח לעושר שלך

רבים עושים כסף מרשימת התפוצה שלהם, זה חלק חשוב בשיווק באינטרנט. יחד עם זאת, יש כאלה שיש להם רשימה שעושה הון, ויש כאלה שבקושי מצליחים להרוויח כמה מאות דולרים. הדבר נעוץ באיכות הרשימה. בעוד שיש חשיבות למספר המנויים ברשימה שלך, הרי שיש חשיבות גם לאיכות הרשימה. אנו מעוניינים ברשימה איכותית, רשימה של אנשים שבאמת מעוניינים ללמוד, ומוכנים להשקיע בעצמם. ואנשים שיש להם כסף להשקיע בלימוד, ופיתוח הידע שלהם. אנו בהחלט לא מעוניינים באלה שנרשמים לכל רשימה שמציעה מוצר חינם. מחפשי המתנות נמצאים בכל מקום. מדובר באנשים שלעולם לא יבצעו רכישה. הם נרשמים, מקבלים את המוצר מתנה המוצע בתמורה להרשמה הראשונית. נשארים קצת ברשימה שלך לראות מה עוד תיתן להם במתנה, ומתנתקים ברגע שהם מקבלים את ההצעה הראשונה לרכוש מוצר בתשלום. איך יודעים אם רשימה איכותית? על פי אחוזי היענות. אם אחוז גבוה פותחים את האימיילים, מקליקים על הלינק, אז מדובר ברשימה פעילה ואיכותית.

3 מקצועות רווחיים ואחד נוצץ


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.