הדרך הנכונה לעשות כסף מרשימת התפוצה שלך

הדרך הנכונה לעשות כסף מרשימת התפוצה שלך

0 Comments


לרשימת תפוצה טובה יש כוח עצום. תחשוב לרגע על איש מכירות שמציע ללקוח מוצר כלשהו. איש המכירות עומד מול הלקוח ומסביר לו, מראה לו את היתרונות שבמוצר ואיך המוצר הזה ישפר את חייו. עכשיו תחשוב אילו איש המכירות היה יכול לשווק באותה השיחה לא רק לאותו לקוח אלא למאות לקוחות בבת אחת? אם המוצר טוב ואם ההסבר טוב, אז יש סיכוי שהשיחה הזאת תניב עשרות, ואף מאות רוכשים. זה מה שקורה כאשר אתה משתמש בטכניקת המכירה של רשימת תפוצה. והדבר הטוב ביותר הוא שאתה לא ממש צריך להיות איש מכירות. הנה כמה טיפים אפקטיביים שיעזרו לך לעשות כסף מרשית התפוצה שלך:


תן להם ערך אמיתי
אל תפציץ את המנויים שלך באינסוף אימיילים עם הצעות לרכוש מוצרים על ימין ועל שמאל, ולעולם אל תישלח יותר מאימייל אחד ביום. התייחס למנויים ברשימה שלך כ VIP  וככאלה הם רשאים להנחות, לדוחות חינם, לבונוסים ומתנות מדי פעם. אל תציע להם לרכוש משהו, שאתה עצמך לא היית קונה.
אם אתה כמוני, מנהל מספר אתרי אינטרנט ובלוגים, עשה שימוש ברשימת התפוצה שלך כדי להודיע להם על מאמר חדש, או מאמר מעניין אחר שקיים בבלוג שלך. אתה יכול לכתוב סקירה קצרה על הבלוג שלך, ולהפנות אותם אליו.

רשימה קטנה וחכמה
יש כאלה שחושבים שעל מנת לעשות כסף מרשימה חייבים רשימה ענקית המונה אלפי מנויים, האמת היא שרשימה קטנה ואיכותית, עשויה לעשות עבורך כסף טוב, אפילו יותר מרשימה גדולה ומסורבלת. על מנת להפוך רשימה קטנה לאיכותית רספונסיבית וכזאת שתעשה עבורך כסף טוב, עליך לשמור על קשר טוב עם המנויים. לשלוח להם תוכן איכותי, מדי פעם דוחות חינם, ולבסוף להציע להם לרכוש את מוצר הדגל שלך, המוצר שבו אתה חושף את כל הידע, הטיפים והטריקים שלך. כאשר תיתפס בעיניהם כמומחה, וכאישיות אמינה שאפשר לסמוך עליה, המכירות שלך ירקיעו שחקים.

חזק את הקשר עם הרשימה
אחת הדרכים היא להפוך את התוכן החינמי שאתה מספק לקובץ אודיו, להקליט בקולך את התוכן, כך שאנשים יהיו מסוגלים להקשיב להקלטה. הם יכולים להאזין לזה בכל מקום, להעלות את זה לסמרטפון שלהם, ולהאזין באוטובוס, הם יכולים להאזין לזה מהמחשב הביתי או הנייד שלהם. ויש לזה כוח עצום, מכיוון שהם ממוקדים במה שאתה אומר, הם מקשיבים לקולך. פסיכולוגית יש לזה השפעה יוצאת מן הכלל, זה גורם להם להרגיש קרובים יותר אליך ואל מה שאתה מייצג. שיטה אחרת היא ליצור וידאו שבו אתה מדבר ומעביר את התוכן.

הוצא את המקסימום מהרשימה שלך
שיטה חכמה היא לעשות שימוש בתת רשימות. הרעיון הוא לשלוח הצעות לחלק ספציפי מהרשימה ולא לרשימה כולה. אנו מעוניינים להתמקד באלה שפתחו את הדיוור שלנו, ואף הקליקו על הלינק. אף על פי שהרשימה עוסקת בנושא מסוים, הרי שלא כל תוכן מעניין את כל מי שנמצא ברשימה. כתוצאה מזאת אם נשלח את אותו התוכן לכולם, אחוזי העזיבה וההתנתקות מהרשימה שלנו יהיו גבוהים ובלתי משביעי רצון. אתה מבין כבעל רשימה עליך לראות בעצמך ספק תוכן, וחלק מהשירות למנויים ברשימה שלך הוא לתת להם את התוכן המדויק מה שהם מחפשים, ולמנוע מהם תוכן שלא מעניין אותם. אם לדוגמה אני רוצה לשווק מוצר חדש שנקרא, איך להפוך את טוויטר למכרה זהב, אני אשלח דוח חינם לרשימה כולה. כאן מתחיל המיקוד. אני יוצר תת רשימה של אלה שפתחו את האימייל והורידו את הדוח, ושל אלה שכלל לא פתחו את האימייל. אני מוציא מייל ספציפי עם כותרת שונה לחלוטין רק עבור אלה שלא פתחו את האימייל, מתוך מטרה לעניין אותם ולתת להם צ'אנס נוסף לפתוח את האימייל ולהוריד את הדוח חינם.

עכשיו אני שולח סדרת הודעות להורדת המוצר בתשלום רק עבור אלה שפתחו את האימייל והביעו רצון לדעת עוד אודות הנושא. הנקודה היא שאנשים לא נוטים לרכוש באימייל הראשון או השני, כך שזה לוקח בין 5 ל 10 אימיילים עד שהם מבצעים רכישה. אם יש קבוצת אנשים שאינה מעוניינת במוצר, ואינה פותחת את האימייל הראשון, אז מה הטעם להמשיך ולהפגיז אותם בעוד 10 אימיילים שלא מעניינים אותם?

איך אתה יודע מי פתח את האימיילים ומי לא? זה די פשוט, תוכנת האוטוריספונדר שלך חושפת בפניך את כל המידע הזה, וזה די קל ואינטואיטיבי לעשות בזה שימוש.

3 שיטות לעשות כסף ממודעות סולו

3 שיטות להקים רשימת תפוצה בחינם


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.