להרוויח כסף מהאינטרנט

להרוויח כסף מהאינטרנט

0 Comments


האם היית מעוניין להצטרף למיליוני אנשים שמרוויחים כסף מהאינטרנט? האפשרויות הגלומות באינטרנט כמעט אינסופיות, ובמאמר ספציפי זה נציג עוד דרך קולית להרוויח כסף, הפעם דרך קפה פרס. אל תתבלבל מהצליל של השם, למרות שקוראים לזה קפה פרס, לא מדובר כאן בשיווק של קפה או מכונות קפה. מייד תבין במה המדובר. שיטה זו מתאימה לאנשים יצירתיים, שמסוגלים לעצב עיצובים מגניבים. אתה מקבל חנות וירטואלית חינם, כדי לקדם את המוצרים שעיצבת, ובכל פעם שמישהו מבצע רכישה דרך האתר, אתה מרוויח כסף מאתר האינטרנט. למען הסר ספק, אתה לא מעצב את החולצה עצמה אלא את הלוגו, הציור או הכיתוב שעל החולצה. האתר עובד בשיטה של  Print On Demand. כלומר, רק כאשר מתבצעת הזמנה, מדפיסים את הלוגו או העיצוב שיצרת על המוצר, ושולחים אותו אל המזמין.
כסף מהאינטרנט-  קפה פרס
 מה מוכרים?
חולצות טי שרט,כובעים, פוסטרים,ספלי מאג,סטיקרים, ספרים דיסקים ועוד. היתרון הגדול הוא שהאתר מטפל בכל התהליך. מרגע שהלקוח רכש מוצר עם העיצוב שלך בחנות הווירטואלית שלך (שכאמור ניתנה לך חינם), האתר דואג לסלוק את כרטיס האשראי ולטפל בתשלומים, לייצר את המוצר, ולדאוג לשלוח אותו אל הלקוח. אתה לא צריך להתעסק בשום דבר מכל זה. בכל עסקה כזאת שמתבצעת מגיעה לך עמלה, כלומר סכום כסף. אם יש החזרות של מוצרים או תלונות של לקוחות, או בעיות במשלוח שלקוח טוען שהמוצר לא הגיע אליו, אין זה מעניינך, אלא בטיפולו של האתר. לאתר יש גם שרות לקוחות אשר מטפל בפניות שונות של לקוחות.

איך להרוויח יותר כסף?
אם אתה רוצה להרוויח יותר עליך להבין מהם העיצובים הפופולריים ביותר, אלה שנמכרים היטב, ולעצב בהתאם. עבור על הקטגוריות הפופולריות ביותר, תראה מה הם העיצובים המוצלחים ביותר, כדי לקבל כיוון כללי והשראה.

מה אתה מקבל מהאתר?
אתר קפה פרס מעמיד לרשותך עמוד אינטרנט חינם, זוהי למעשה חנות מקוונת, המאפשרת למכור מוצרים ולעשות כסף. אתה יכול להציג בחנות הווירטואלית שלך עד 80 מוצרים, שזה אגב הרבה מאוד מוצרים למכירה. בנוסף האתר מעמיד לרשותך כלים שיווקיים כדי למשוך תנועת גולשים מתעניינים אל אתר החנות המקוונת שלך.

איך אתה מקבל את הכסף?
מדי חודש האתר שולח לך צ'ק על הרווחים מהמכירות שהצטברו לזכותך. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.