איך לעשות כסף קל

איך לעשות כסף קל

0 Comments


מהן האסטרטגיות והטקטיקות לעשות כסף קל?  כבר אמרתי במקום אחר שעל מנת לעשות כסף קל, קודם כל צריך להשקיע. זה בדיוק כמו לגדל עץ פרי, בהתחלה אתה צריך לנטוע, לנכש עשבים, להשקות, לדשן את האדמה, ולהמתין בסבלנות. העץ מתחיל לצמוח ולגדול, אבל הוא עדיין צעיר מדי מכדי להניב פרי, ובהתחלה אפילו כאשר הוא כבר מתחיל להניב פרי, הרי שמדובר בפרי בוסר. רק לאחר תקופה ארוכה, שעשויה לארוך אפילו מספר שנים, אתה כבר כמעט ולא עושה כלום, והעץ מניב עבורך פרי לרוב, ענפיו עמוסים בפירות טעימים בריאים וטובים.
לעשות כסף
אנחנו למדים מתוך הדוגמה הזאת, שאתה יכול להגיע למצב כזה שתרוויח כסף בקלות, אבל זה לא יקרה ברגע זה ממש. וזוהי השגיאה שעושים מרבית האנשים, ברגע מסוים בחייהם הם מקבלים החלטה שהם זקוקים ליותר כסף ממה שיש להם כרגע, והם רוצים כסף מיידי. אף על פי שיש דרכים להשיג כסף מיידי (הלוואות), הרי שאנחנו מדברים כאן על להרוויח את הכסף, ולא לקבל אותו במיידית לפרק זמן מוגבל. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחיל כמה שיותר מוקדם, מתוך ידיעה שבעוד שנה או שנתיים המנגנון הזה יתחיל לעבוד עבורנו, ולהכניס כסף כמעט ללא כל התערבות מצידנו.

ראשית עלינו לקבל החלטה מאיזה תחום אנו רוצים להרוויח כסף? כדאי לתכנן מראש. אם למשל אני מקבל החלטה שתוך שנה מהיום אעשה כסף מאתר קליקבנק, הרי שאני מתחיל כבר עכשיו לבצע פעולות שיקדמו אותי לעבר המטרה הזאת. אני נכנס לאתר ClicBank לומד אילו מוצרים מוצעים, לומד איך לזהות מוצרים פופולריים. לומד איך להירשם לאתר, לומד אודות שיטות שיווק באינטרנט. אתה מבין, אתה צריך לבצע את כל ההכנות הללו מראש, הכסף הקל לא יפול עליך מהשמיים, אבל בסופו של דבר הכסף יגיע, בין אן בקלות או בין אם בעבודה קשה. עכשיו, שים לב אני רק נתתי כאן דוגמה את קליקבנק, כמובן שאתה יכול לבחור בכל תחום אחר, ולפעול על פי העקרונות שהצגתי כאן. אני מכיר אישה שיודעת להכין עוגות מעלפות, אתה נוגס ביס בעוגה שהיא אפתה, ואתה מתחיל לרחף בגן עדן, לקח לה המון זמן עד שהיא הבינה שהיא יכולה להפוך את הכישרון הזה לכסף ממשי.

להרוויח כסף קל מבלי לעשות כלום


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.