איך לעשות כסף מבלי לעשות כלום

איך לעשות כסף מבלי לעשות כלום

0 Comments

רבים היו רוצים לעשות כסף מבלי לעשות כלום. אחרי הכול, לעבוד להתאמץ להשקיע, לא תמיד זה נוח. מעבר לכך, כאשר צריך לעשות משהו, אז צריך גם ללמוד איך לעשות אותו, ולא כולם אוהבים לשבת וללמוד דברים חדשים.

לא לעשות כלום שווה לא להרוויח כלום
אני רוצה להוריד אותך מהסולמות ומהחלומות ולומר לך באופן חד משמעי, איך כזה דבר לעשות כסף מבלי לעשות כלום, מכיוון שיש חוק כלכלה שאומר שכסף מתקבל כאשר נוצר ערך כלשהו עבור מישהו. כאשר מישהו לא עושה כלום הוא לא יוצר ערך עבור איש, ולכן גם לא נוצר כסף כתוצאה מזה.
צר לי אם אכזבתי מישהו, אבל אלה הם עובדות החיים. יש אנשים שאומרים שהם מרוויחים כסף מבלי לעשות כלום, אבל אם תבדוק מה הם עשו, תגלה שיש להם השקעות בבורסה שמניבות רווחים, שיש להם דירות שהם משכירים. בשעה שלהשקיע בבורסה למשל, זה די קל, ולא דורש מאמצים גדולים, הרי שאותו אדם עשה משהו, הוא לקח סכום כסף גדול, והשקיע אותו. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא נוטל סיכון, מכיוון שהבורסה יכולה לעלות, אבל יכולה גם לרדת.

דרך קלה להתעשר
יש כאלה שאומרים שהדרך הקלה ביותר היא להתחתן עם מישהו עשיר. אבל שים לב שגם כאן צריך לעשות משהו. כדי שבחורה תצליח למצוא בעל עשיר, בשעה שהיא עצמה ענייה, זה עניין שכרוך במאמצים לא מעטים. היא צריכה להתלבש היטב, להשקיע במראה החיצוני, להסתובב במקומות הנכונים ולהקסים את האנשים הנכונים. היא צריכה לשפר את עצמה ואת כישורי הדיבור שלה, אחרת לא יהיה לה סיכוי.

השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך

אם אתה מחפש דרך קלה להרוויח ויש לך חדר פנוי בבית, פרסם מודעה להשכרת החדר לסטודנט/ית או אדם שזקוק לחדר מגורים, וקבל כאלף חמש מאות שקלים מדי חודש – כסף קל ללא מאמץ גדול. יחד עם זאת, הצעד הראשון לעשות כסף הוא להבין שהשאלה הזאת המופיעה בכותרת איננה השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול לגבי ממון. מצד שני יש שאלות טובות יותר שאתה יכול לשאול, ולהתמקד בהם. למשל, איך ליצור הכנסה נוספת, או איך ליצור מקורות הכנסה פסיביים. זה כבר משהו אחר ואת זה אתה יכול לעשות, ואת זה אתה יכול להשיג.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.